zondag 8 januari 2017

Hele supergrote begin-van-een-nieuw-jaar W E G G E V E R + bonus


Het is alweer een week 2017 en in de winkel ligt nu de langverwachte nieuwe babycollectie die ik tekende voor Marianne Design. En om dat te vieren geef ik de HELE serie weg, zomaar! Je hoeft alleen maar een reactie hier en/of op Facebook achter te laten. Dan maak je al kans op bijna de hele collectie. Als je daarnaast ook nog mijn weggever deelt op jouw blog of Facebookpagina of Instagram en ik pik jou eruit dan krijg je ook nog de bonus, namelijk de stansmal van het rompertje.



De weggever bestaat uit:
- twee babyknipvellen voor jongens en voor meisjes
- het baby paperbloc
- lieve tekststempeltjes
- drie stansmallen (Collectables) namelijk: de ooievaar met baby, de babybeestjes en de babyaccessoires


De bonus is dus de stansmal (Collectables) van het rompertje.
Laat een reactie achter en over een week, op maandag 16 januari rond 12 uur, trek ik een winnaar.

Hieronder een aantal voorbeelden van wat er zoal met de materialen gedaan kan worden.

door Marleen

door Marleen

door Marleen

door Marleen

door Chantal

door Chantal

door Sanne

De hele babycollectie plus leuke voorbeelden staan in de gratis mailing 'the Collection #49' die je nu in jouw hobbywinkel kan ophalen.

202 opmerkingen:

1 – 200 van 202   Nieuwer›   Nieuwste»
Anita van Merode zei

Hallo Eline,
De beste wensen nog voor het nieuwe jaar, (dat mag geloof ik heel deze maand nog hihi)
U pakt flink uit in het nieuwe jaar zeg!!
Ongelooflijk mooi, wat boft strakjes de winnaar enorm!!
Natuurlijk hoop ik die te zijn. ;-)
Ik heb deze grote weggever in mijn sidebar staan op mijn blog.
Dankjewel voor deze geweldige kans.
Groetjes Anita

San zei

Allereerst nog de beste wensen voor 2017.Wow wat een gave weggever zo aan het begin van het nieuwe jaar. Daarvhaal ik mijn 🍀 voor tevoorschijn

San zei

Allereerst nog de beste wensen voor 2017.Wow wat een gave weggever zo aan het begin van het nieuwe jaar. Daarvhaal ik mijn 🍀 voor tevoorschijn

Anita van Merode zei

Vergeet ik nog te zeggen dat er een aantal er geweldige mooie kaarten mee hebben gemaakt. Super mooi en lief allemaal!

Miranda K zei

Super gaaf deze set.. dat belooft veel mooie dingen voor 2017 met dit als begin. Dat er een hoop kindje geboren mogen worden ;) groeten miranda

Anoniem zei

Wat een leuke actie. Ik vind de mallen en knipvellen prachtig dus doe ik graag mee. Groetjes Baukje Dijkstra

Original handmade by Janneke zei

Tjonge Eline, wat een ontzettend gave weggever heb je georganiseerd aan het begin van dit jaar.
Hier ga je iemand héééél erg blij mee maken.
Het is dan ook een super mooie babylijn die jij ontworpen heb voor MD, hier zijn wij natuurlijk super blij mee!

Liefs Janneke

Cobie zei

Wat een geweldige leuke actie van je Eline. Al die schattige baby malletjes, Design papier, stempeltjes ze zij allemaal even leuk! Ik wil graag een gokje wagen om dit te winnen.
Groetjes Cobie

GerJanne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Linda zei

Hoi Eline,

De beste wensen voor het nieuwe jaar!
Wauw zeg... wat een weggever.
Veels te gek ;)
Daar doe ik graag aan mee.
Ik ga je blogbericht ook delen op mijn Facebook.
Succes met alle ontwerpen/uitdagingen die op je pad mogen komen dit jaar.
Lieve groet, Linda T.

GerJanne zei

Hoi Eline,
wow!! Wat gaaf dat je de hele serie weg mag geven! Ik hoef natuurlijk niet te melden dat ik heel graag deze prachtige producten wil winnen. Dat zul je begrijpen!
Ik heb de grote dieren, dus de kleintjes zouden zo tof zijn erbij te hebben! En die knipvellen en het papier....het is zo ontzettend leuk!
De voorbeelden die alle dames gemakat hebben zijn stuk voor stuk inspirerend!!
Groetjes,
GerJanne

Miranda's Creative World zei

Ook van mij een creatief 2017!!
Wat een mooie serie heb je weer gemaakt!
Doe graag mee!

Helga zei

Allereerste de allerbeste wensen voor dit jaar. En wat een super gave give-away. Ik doe graag mee omdat ik eind van deze maand oma wordt.

Henriët zei

Als groot fan van jouw materialen kan ik natuurlijk niet achterblijven om ook aan te geven dat ik hier heel graag kans op wil maken.
2016 was niet helemaal mijn jaar en hoop dat 2017 meer mijn jaar wordt. Winnen van zulke mooie knutselspullen helpt daar natuurlijk wel aan mee.
Groetjes van Henriët

Marieke zei

Oh wow wat een gave weggever! Daar zou iedereen helemaal blij van worden inclusief ik 😉.

Groet,
Marieke

Geppie zei

Oooo love it! Wat lief om dit weg te geven!! Thanx

Lia zei

Ohhhh wat een leuke en lieve actie, ik had al wat van de vellen en papier in huis gehaald, en wil er van de week mee beginnen, ik doe heel graag een kansje wagen, groetjes Lia

Unknown zei

o wat zal ik gelukkig en blij zijn als ik zoiets won. zal een klein opkikkertje voor me zijn na al wat ik mee moet maken.

Liefs Riet van de Ketterij

Cristien zei

Ik zou deze set graag winnen voor mijn vriendin Petra. Zij is in opleiding voor kraamverzorgster!

Martin zei

Dat is een leuke actie! Doe graag mee, kan ik leuke creaties maken.

Grt. Martin van Leenen

Annemarie zei

Wauw wat weer een geweldige collectie! Hoe bedenk je het toch iedere keer. Echt super!
Ik vind het erg leuk om babykaartjes te maken, dus deze collectie zou ik erg graag willen winnen.

Gina zei

OOOOhhhh Eline ! zo een mooie weggever ! Natuurlijk waag ik graag mijn kans om deze babycollectie te winnen ! Zou super zijn (net als voor iedereen hier uiteraard ) Hihi ! Bedankt voor de wondermooie kans ! Groetjes, Gina

Jannie van Beelen zei

Wat superlief van je Eline!!
Wat een gave set!!
Ik doe graag mee voor een kans!!

Marlies zei

Mooie serie, past goed bij je oude baby ontwerpen. Ik doe graag mee.

Groeten Marlies

Marieke Poppema zei

Wat heb je weer een leuke serie gemaakt! Heb al leuke voorbeelden voorbij zien komen. Heel graag ga ik er ook mee aan de slag! Groetjes, en een creatief nieuw jaar toegewenst, Marieke

Sheryl ten Wolde zei

Wauuw wat gaaf!! Ik zou hier zo graag een leuk mini album mee willen maken voor de kleine die wij begin april verwachten!!!

NDerksen zei

Vind je mallen en stempels helemaal te gek! Wordt er altijd zo hebberig van😍😍

Gertie zei

Super leuke weggever en wat weer een mooie voorbeeldkaarten , ik loot graag mee met deze weggever
Groetjes van Gertie

Colinda zei

Geweldige serie, die schattige beestjes zijn gewoon te lief, vooral met het speentje in hun mond en zo leuk op het rompertje!!
Wat een lieve voorbeelden!
Zou er best eens mee willen spelen dus ga heel hard duimen.

The Mocket zei

Wat een geweldige giveaway! Met prachtige voorbeelden, ik krijg gelijk zin om te freubelen. Dank je wel voor deze kans want ik doe graag mee.
Groetjes Monique

Nelleke zei

Oh. Wat is die gaaf zeg. Net als velen hoop ik stiekum dat ik er uit gepikt wordt. En dat hoopt natuurlijk iedereen want van zo'n prijs droom je. Super dat je dit doet! Groetjes. Nelleke

Anoniem zei

Wauw, erg mooie weggeven en super leuke ideetjes er mee gemaakt. Ik loot graag mee! Groetjes, Martine

Duwien zei

Wat zou ik hier gelukkig mee zijn! Vind alles geweldig!

Eri zei

Hallo Eline,
Allereerst de beste wensen voor 2017, en dat je nog maar veel mag ontwerpen voor ons knutselaars.
Je hebt weer een prachtige collectie gemaakt, daar wil ik ook wel een gokje voor wagen.
Groetjes, Eri

Aartje zei

Wow, wat gaaf. Ik had het deze week nog met mijn zus over deze nieuwe serie en hoe graag we deze wilde hebben. En nu geef jij hem hier weg. Je snapt ik begin alvast te duimen. De voorbeelden zijn hel inspirerend dus dat maakt het nog leuker om te winnen.
Groetjes Aartje
P.s. Ik plaats hem ook op mijn blog.

Nancy Soetaert zei

Jouw nieuwe collectie is een wondermooie start voor een nieuw creatief jaar! Wie houdt niet van je babietjes? Ik vind het een schitterende reeks mallen, knipvellen, papiertjes.... Dus ook bij mij fingers crossed en duimen maar...
Ik wens je nog heel veel creativiteit!
nancy

Marleen zei

Fantastisch! Wat een leuk begin van het nieuwe jaar; zo'n geboorte thema! Ik popel om ermee aan de slag te gaan!

Vicky zei

Wow, wat een mooie serie!! Kan het goed gebruiken aangezien ik in april weer tante zal worden.

Ingrid zei

Wat een super actie! Loot heel graag mee, heerlijk babykaartjes maken!
Gr., Ingrid

Miranda V zei

Wat een geweldige serie, ik krijg er hartjes van in mijn buik. Zoals je weet ben ik sowieso dol op je materialen, maar als er baby's aan te pas komen word ik extra blij. Ik doe niet mee om kans te maken, ik ben bijna jarig en hoop veel van je spulletjes al voor mijn verjaardag te krijgen namelijk. Ik weet zeker dat je iemand heeeeeeel blij gaat maken met deze prijs, te gek dat je weer zoveel weggeeft! Groetjes, Miranda

Margreet zei

Wat een supergave weggever is dit, Eline....hier gaat iemand heeeel blij van worden!
Als ik al die prachtige voorbeelden zie, ga mijn handen al jeuken!
xxx Margreet

Diana zei

Oh wat een geweldige lieve actie! Meteen een goeie start van 2017 en voor jouw hopelijk ook!
Uiteraard heb ik een banner geplaatst op mijn blog : http://dianascreation.blogspot.nl
Natuurlijk ook gedeeld op mijn FB pagina: https://www.facebook.com/dianacreatief/
En Instagram hoort er ook bij natuurlijk: @diana_creatief

Alvast bedankt voor deze megakans!
Groetjes
Diana

kaartjesmakers zei

Wauw, ideaal en dat juist op mijn verjaardag. Alles hiervan stond op mijn verlanglijstje om deze week te bestellen. Even wachten, want als ik dit win, kan ik andere dingen extra bestellen �� Ik zou met mijn kaartjes dan velen blij maken. Zal maar meteen vakantie plannen, zodat ik aan de slag kan ��

Unknown zei

De beste wensen! Dat is nog eens een mooie creatieve weggever!! Super leuk om te winnen!

Unknown zei

Aller eerst een goed en creatief 2017 toegewenst. De serie voor de baby is echt geweldig. Graag wil ik een kansje wagen!

Rosina zei



Ik wens je een heel mooi creatief en zeker een succesvol 2017 toe

Schitterende babykaartjes zijn er gemaakt met die schattige nieuwe spulletjes van Eline...Daar wil ook ik heel graag een kansje op wagen....en zet deze zometeen in mijn sidebar...Ook op FB ga ik deze delen...

liefs Rosina


Anoniem zei

Om het jaar goed te beginnen, zou ik dit wel willen winnen...:-)!!!
Dank voor de kans, Eline.
Creatieve groetjes, Gaby

Astrid zei

Ik vind de tekeningetjes van de babytjes al heel lang superleuk. Ik gebruik ze dan ook vaak voor op kaartjes om mensen te feliciteren met hun nieuwe wereldwondertje. De hele serie hebben.......is een droom, of geluk!
Groetjes Astrid

weitjes zei

Wat is deze lijn leuk zeg,en wat een prachtige voorbeelden,zou er dolgraag mee aan de slag gaan,ben er helemaal weg van.Wat een superleuke weggever zeg.Ik ga duimen,groetjes Francis

Linda zei

Dit is wel de leukste set ooit denk ik. Wat een schattige kaarten kun je daarmee maken. Ik waag graag een gokje mee.
gr Linda Dekker

marianne knutsels zei

Wat een geweldige set. Komt hier goed van pas daar ik dit jaar weer tante mag worden.

DaisCreaPlace zei

Een mega te gekke set!! Ik mag al lekker freubelen met het papier en de knipvellen. Maar wat zou ik het gaaf vinden als ik ze mag combineren met de geweldig leuke mallen!! Ik ga duimen😊

Giny zei

Voor jouw ook de beste wensen en dat we nog maar veel nieuws van jouw hand mogen zien....
ik heb toevallig vanmiddag een leuk kraam cadeautje op mijn blog gezet waarbij ik het achtergrond papier uit het babyboy bloc gebruikt heb.
http://gibaswenskaarten.blogspot.nl/2017/01/stoer-jongetje_8.html
Ook deze serie mallen en papier zijn weer geweldig......vooral de babydiertjes...
Ik ga hem op mijn blog zetten in de side bar.

De voorbeeldjes gemaakt door de dames zien er trouwens ook super uit zeg!!
Prachtig.

Lieve groet Giny

Creanita60.blogspot.nl zei

Ja het is een prachtige nieuwe babyline die je weer hebt ontworpen en ik ben dr helemaal weg van en ik heb het al uitgebreid bewonderd en de ooievaar staat hoog op mijn verlanglijstje.
Dus ik probeer natuurlijk ook hier een gokje te wagen want het zou fantastisch zijn als ik dit mocht winnen.
Lieve groetjes Anita

Riet zei

Wat eenmotorige kaarten zijn ervan gemaakt.....prachtig.....
Ook een heel mooi freubeljaar gewenst......
Indring graag mee en we wachten het af.....
Dank je wel......

Rita de Gries zei

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar! Dat het maar weer een super creatief jaar mag zijn!! Wat weer een prachtige collectie!! Ik zou er heel blij mee zijn!
Groetjes, Rita

Made by Mariëlle zei

De beste wensen!! Een heel creatief 2017...
Wat een mooie weggever...ik zou graag mee willen doen.
Wat zou ik daar blij mee zijn..En een hoop leuke dingen mee kunnen maken..

Groetjes Mariëlle

Unknown zei

wat een geweldig lijn weer hier kan ik weer uren mee zoet zijn en vele ouders blij maken met zn mooie kaart

THEA zei

Ohhhh zo geweldig, heb de Knipvellen al en nu de rest nog. Zou geweldig zijn zoooooo mooi, schattig en echt leuk. Groetjes Thea

annemarie zei

Wauw wat een gave lijn, was meteen verliefd. En zo gaaf dat we dit kunnen winnen dank je wel..


Groetjes Annemarie


Marjolein zei

Hallo Eline,

Wat een gave give-away! Ik ga meedoen en flink hard duimen.

Groeten,
Marjolein

Richtsje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
MiqueG zei

Lieve Eline,de allerbeste wensen voor dit jaar! Gezondheid en creativiteit wens ik je toe. Dank je wel voor deze win kans. Veeleisende liefs Mieke

Richtsje zei

ichtsjejanuari 08, 2017
Inmiddels ben ik begonnen met alvast een paar dingen zelf te kopen van deze schitterende babyserie .... We verwachten ons 5de kleinkind en dan ben ik altijd creatief bezig om van allerlei eigen creaties in de kraammand te verzorgen. Deze geweldige weggeefactie is dan ook zeer welkom.... Er liggen al hele plannen klaar, mede geïnspireerd door deze serie omdat deze ontzettend aansluit bij de smaak van de toekomstige moeder. Ik ga het delen op FB en super bedankt voor de mogelijkheid om mee te kunnen doen op deze manier!!

Judith zei

Je nieuwe lijn is weer super leuk en super lief. Daar moet je wel van houden.
Vind de kleuren van het blok ook weer onwijs mooi. Ben er al mee aan het werk geweest.
Groetjes van Judith

Irma zei

Hallo Eline,
wat zou het ongelofelijk geweldig zijn om dit te winnen. Ik doe ook graag mee!!
Groetjes Irma

Mirella zei

Oowww, wat gaaf! Daar valt een hoop mee te maken. Ik waag graag een kans om dit te winnen.

Henrike zei

Wat gaaf! Ik waag ook een gokje! Doe graag mee!

Dionne zei

Met een ware babyboom bij mijn vrienden zou ik dit pakket echt helemaal geweldig vinden. Het ziet er ook allemaal zo schattig uit😍. Ik doe dan ook heel graag mee met de winactie

Jacqueline zei

Allereerst de allerbeste wensten voor 2017 en dat het weer een heel creatief jaar mag worden.
Deze nieuwe babycollectie is zo mooi, die wil iedereen wel winnen.
Ik doe dus graag mee met deze candy.
groetjes Jacqueline

Wilma Huizinga zei

Ja natuurlijk doe ik mee�� mooie prijs hoor

Unknown zei

ook vanuit Heerenveen de beste wensen voor iedereen. Dit is een prachtige baby lijn. Wie wil deze lijn niet winnen. Ik doe dus graag mee.

Cards Created by Mo zei

Ooooo dit is echt helemaal mijn ding!!
Ik ben helemaal verliefd op deze mooie lijn. En babykaartjes vind ik t allerleukst.
Ik zou dit echt wel heeeeeel graag winnen!!! Ik ga keihard duimen :))
Xxx Monique

afke zei

Hallo Eline, wat heb je weer een mooie serie ontworpen en wat lief dat je ons de kans geeft om deze te winnen. En dan ook nog een geweldige bonus erbij! Ik doe graag weer mee om en zet hem op mijn Blog!
Lieve groetjes, Afke

Jeannette creations zei

Hoi Eline, wat geweldig dat we dit kunnen winnen. ik vind het een super mooie serie. groetjes Jeannette

Unknown zei

Iedereen nog de allerbeste wensen!
Zou dit graag willen winnen, zodat ik zelf mn baby kaartjes kan maken!
Veel liefs hennie

Yvonne zei

Hallo Eline

Helemaal geweldig deze serie ben helemaal verliefd op de hele collectable familie.

groetjes Yvonne

Unknown zei

Nou dit is inderdaad nog eens een super goed begin van het nieuwe jaar! Wat een geweldig pakket, wat zijn ze toch aandoenlijk die lieve diertjes met accessoires!😍😍 Voor dit jaar heb ik nog flink wat babykaarten te maken dus dit pakket is zeker heel erg welkom! Dus wie weet.....maar 1 ding is zeker diegene die wint boft enorm met zo'n prachtig pakket. Veel succes voor iedereen!

Unknown zei

Wat een leuke set!!!
Ja, daar zal wel hele leuke kaarten van kunnen maken!

Unknown zei

Wat een gave set.
Een vriendin van me is hoogzwanger en ik liep te bedenken wat ik eens zou maken. Met deze superset kan ik behalve een mooi kaartje (wat een gave voorbeelden!)ook een geboortehuisje maken. Uiteraard show ik het resultaat.
Succes met de leuke actie.
Brigitte Tjarks

Unknown zei

Wat een gave set.
Een vriendin van me is hoogzwanger en ik liep te bedenken wat ik eens zou maken. Met deze superset kan ik behalve een mooi kaartje (wat een gave voorbeelden!)ook een geboortehuisje maken. Uiteraard show ik het resultaat.
Succes met de leuke actie.
Brigitte Tjarks

Aniet zei

Hoi Eline, wat een superprijs! Helemaal top, ik ben een fan van de ontwerpen en deze babyspullen zijn helemaal te gek, ik waag graag een gokje,
Groetjes van Anita Bakker

Fel en pastel Thea Veninga zei

Prachtig!!😍😍😍😍

Elfje zei

De beste wensen voor 2017 !!
Wat een super weg gever ... Zo'n leuke en schattige materialen!
Ik heb de weg gever ook op mijn blog geplaatst.
Alvast bedankt voor deze kans!
Groetjes,
Elfje

Angelique zei

Wauw, wat een supermooie candy. Alles past zo mooi bij elkaar, daar kan iedereen de meest fantastische kaartjes mee maken.
Ik zet je gave actie op m'n blog.
groetjes Angelique

DesignwithJP zei

Wow wat een mooie dingen hebje getekend, ik zet alvast een reactie hier en laat deze actie morgen ook via mijn blog zien gaat via de computer wat gemakkelijker.
De kaarten zien er ook super uit.
Groetjes Jacqueline

Made by Nicolette zei

Wauw, wat een super gave weggever! Ik doe graag mee. Ik ga je liken en delen op facebook, want dat rompertje is ook te gek!

Groetjes Nicolette

Jantine zei

Wat een gave weggever, Eline. Een goed begin van het nieuwe jaar. Ik vind de nieuwe lijn weer ontzettend leuk!
Nog de beste wensen voor 2017 ook!
Groetjes,
Jantine

Cardsbymaaike zei

leuke actie en leuke kaarten! gelukkig 2017

Marianne's Wenskaarten zei

Al jaren trouwe fan van al je tekeningen maar zeker van die lieve baby'tjes! Ik doe dus zeker mee met je winactie ..

Unknown zei

Deze serie is echt weer heel leuk. Ik doe graag mee om een gokje te wagen.
Groetjes Saskia

Unknown zei

Als eerst wil ik u ook een heel goed en creative 2017 wensen en dat we dit jaar weer mogen genieten van jou mooie mallen papier en andere mooie dinging.. dit setje is ook zoniets mooies en babies worden altijd geboren dus kan goed gebruiken:-)..

Groetjes Linsey Tromp

Romy zei

Wauw, wat een onwijs gave giveaway! Ik vind vooral die babymallen zo mooi.
Ik wens je een heel mooi 2017 toe met hopelijk veel bijzondere momenten en successen!

Crealian zei

Wauwwww wat een onwijs mooie lijn weer!!!
Ondertussen ben ik een echte verzamelaar van al die mooie mallen van Marianne.... en ook deze staat hoog op mijn lijst! Ik hoop natuurlijk dat ik win.... want ik moet genoeg babykaartjes maken!!!!

Trouwens.... de beste wensen nog voor iedereen😉

Frosien zei

Eline's Huis, welke mallen zijn nou niet leuk van u, helaas kon ik niet wachten op deze superleuke actie van jou, de ooievaar en de wieg zijn al aangeschaft maar die andere 2 zijn ook zo leuk maar bij die ene daar moet de beer bij en die heb ik niet... ik doe toch mee met je actie, want mocht ik het winnen, ik weet de kans is heel erg klein, dan kan ik een ander hobbymaatje hier blij mee maken of ruilen voor de beer erbij. En dan heb ik nog een vraagje, heeft Marleen ook ergens een patroontje van haar mooie ooievaars kaarten, ze zijn zo leuk gemaakt.... Groetjes Frosien

Judith zei

geweldige mallen heb je weer ontworpen. En met een tweede achter neefje of nichtje onderweg weet ik wel waar ik ze voor kan gebruiken.
Verder nog de beste wensen en een heel mooi jaar.
Groetjes judith

Valerija zei

Happy New Year to you and your family Eline.
What a wonderful giveaway. Thanks for the chance to win. I have my fingers crossed.
Groetjes Valerija

Anoniem zei

Wat een leuk pakket! Lijkt me geweldig om te winnen en mee te knutselen! Mvg, Marielle

Irene zei

Ooooooh dit is gewoon TÉ GEK Eline, ik waag dolgraag een kansje...je weet wel waarom😊😊😊😊😊!

XxxIrene

grietje52 zei

Hoi Eline, wat geweldig dat we dit kunnen winnen. ik vind het een super mooie serie,de knipvellen(de stempeltjes heb ik ook nog)en het blokje had ik al gekocht,maar de rest is geweldig,ik ga duimen

Eida zei

Hoi Eline, wat een super gave babylijn! ik doe graag mee.
Groetjes Eida

Anoniem zei

Ik zou graag meedoen met deze aktie, rond 17 januari wordt onze 4e kleinochter geboren enhier in Servie zie je zulke spullen nagenoeg niet, Groetjes Cisca Servie

Kim's CreaLife zei

De beste wensen voor 2017!! WAt een prachtige lijn is deze babycollectie.
Super leuk! Ik waag een gokje en plaats hem ook op mijn blog.
Gave voorbeeldkaartjes heb je geplaatst. Krijg je inspiratie van.

Fijne dag.

Liefs Kim

vintagebyina zei

Hallo Eline,
Wat een leuke actie zeg! Dit is wel een hele gave lijn. Alles past heel goed bij elkaar.Mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!Ik zou het helemaal geweldig vinden om deze lijn te winnen!
Groetjes Ina

Unknown zei

Beste Eline, je gaat weer goed van start met deze prachtige serie. Ik wens iedereen dan ook een creatief nieuwjaar, met deze spullen moet dan zeker lukken.

Trijntje zei

Wat een geweldige serie Eline! Het is allemaal zo prachtig. De dames hebben er weer schitterende inspiratie kaarten van Gemaakt. IK doe graag mee. Want babykaarten hebben we af en toe nodig. IK hou wel van deze strakke kaarten. Bedankt voor de kans Groeten trijntje

Crealientje zei

Hallo Eline,

Ik bewonder de serie al bij veel kaartjes op het blog.
Super leuk!
Telkens denk ik dan ooohhh die is leuk, en die,en die ook!
Kortom weer een hele lijn om prachtige kaartjes te maken.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet veel babykaartjes maak. Heb ook niet veel baby hobbyspulletjes.
In mijn omgeving zijn de kinderen net te klein,of de volwasenen dat stadium al gepaseerd. Vreemd vind ik dat!
Neemt niet weg dat ik graag mee wil doen. Ik mag de baby kaarten graag maken.
Nu duimen.
Bedankt voor de kans om mee te doen.
Groetjes en een creatief jaar,
Crealientje.

Jopie Hooiveld zei

Hallo Eline,

Eerst de beste wensen voor 2017.
Wat weer een lieve frisse afbeeldingen.
Daar word ik hebberig van. Zo mooi.
Blije kaarten om te maken, op te sturen en te krijgen.
Nog mooier als je ze mag winnen.

Groetjes Jopie

Unknown zei

Een gezond, creatief en liefdevol 2017 gewenst!
Wat een prachtige serie producten, een feestje om mooie creaties mee te maken, lijkt mij.
Groetjes, Rennie

Ria van Duuren zei

Ontzettend leuk, en mooi bij elkaar passend. Er kunnen weer veel leuke kaarten gemaakt worden

carola zei

Ook ik zou dit supergraag willen winnen.Het is zo leuk om babykaartjes te maken.ik heb in ieder geval wel al inspiratie op gedaan met de mooie voorbeelden.En voor de rest ga ik flink duimen.

Doutzen zei

De beste wensen voor 2017 Eline!
Wat een gewéldig begin van dit jaar met zo'n fantastische weggever. Ik die graag mee.
Dit waren knipvellen waar ik echt op zat te wachten want de babyknipvellen van zoveel jaar geleden zijn schoon op ;-)

Unknown zei

SUPERGAVE collectie voor de start van het nieuwe jaar! En helemaal té leuk dat je dit zomaar weggeeft! Geboortekaartjes zijn ook té leuk om te maken, dus daar zouden deze malletjes natuurlijk heel goed van pas komen :) En ik heb er al hele gave kaarten mee zien langs komen.. Ik ga de afbeelding snel in de sidebar van mijn blog zetten! Dankjewel voor deze kans!
Lieve groetjes, Gelinda

Rhodé zei

Jij ook het beste voor 2017! Hopelijk ga je ons nog heel wat moois laten zien. Wat een leuke candy! Die kans laat ik niet aan mij voorbij gaan. Ik ga de afbeelding in mijn sidebar zetten.

Jolanda zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jolanda zei

Wat een super leuke gave actie heb je hier neergezet. Een actie waar ik graag aan mee doe....En hoop eindelijk eens wat geluk te hebben.

Chantal zei

De beste wensen voor 2017, dat het maar weer een creatief jaar mag worden met veel inspiratie.
Wat een schitterende prijs geef je weg, die tekst stempels zien er weer erg goed uit en natuurlijk de mallen zijn super.
Bedankt voor deze kans.
De dames hebben erg mooie voorbeelden gemaakt.
Groetjes, Chantal S

Angela zei

Wat een mooie design maak je toch, 2017 is goed begonnen voor je met die prachtige dingen. Veel succes en nog de beste wensen voor 2017

Lennie zei

De beste wensen voor het nieuwe jaar.
Wat een geweldig pakket en een prachtige kaarten kun je ermee maken het staat bij mij heel hoog op mijn verlanglijstje dus ga nu maar heel hard duimen.
Groetjes Lennie

Jolanda zei

Nog aan allemaal de alle beste wensen of zoals wij in Twente zeggen we "geluk in tuk".
Het is een hele leuke serie hoera voor de winnaar ook de kaarten die je hebt laten zien zijn gaaf.

Linda Timpers zei

Allereerst nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Ik vind deze baby-collectie weer helemaal geweldig.
Prachtige voorbeelden allemaal.
Ik doe graag mee, zou er zelf ook wel mooie kaarten mee willen maken.

Groetjes Linda.

Hetty zei

Beste Eline,
ik wil je heel veel creativiteit toewensen voor het nieuwe jaar.
Want: daar profiteren wij allemaal van ;)
Wat een super lieve babylijn is er toch weer uitgekomen.
daar kunnen weer zoveel mooie creaties mee gemaakt worden.
Groetjes Hetty

Gerdine zei

Jaa... ik doe graag mee!
Ik wens je een gelukkig nieuw jaar en wat is deze babylijn weer fantastisch! Elk jaar weer een feestje, ik hoop dat je nog veel mooie dingen gaat ontwerpen dit nieuwe jaar!
Groetjes, Gerdine

Marjolein zei

Lieve Eline,

Allereerst de allerbeste wensen voor 2017!
En wat een super gave weggever is dit!

De babycollectie.. m'n favoriete onderdeel.. heerlijk om al die lieve,leuke schattige babykaarten te maken. Ik zie me al helemaal zitten achter m'n knutselbureau, bezig met al deze mooie spullen... inspiratie genoeg in ieder geval!

Liefs,
Marjolein

CreaMaris..! zei

Super gaaf zeg.!!
Ik doe graag mee. Wie niet waagt, wie niet wint!
En baby kaarten kunnen we altijd wel gebruiken

Liefs, Mariska

Margaret zei

Wat lijkt qud en nieuw al weer ver achter ons. Ik wens je een gezond, gezellig en vooral creatief 2017.
Om ons heen is een ware babyboom gaande met mijn eerste kleindochtertje als kers op de taart. Jouw gave babycollectie komt dus goed van pas. Ik waag graag een kansje. Nu duimen.

Fijne dag, Margaret

Suzanne zei

Wow wat een super gaaf pakket!
Ik zou graag mee willen doen.

Groetjes, Suzanne

Miekske zei

Dolgraag een kansje!!!! Dit zou zo waanzinnig leuk zijn om het scrapbook van ons zoontje aan te kleden!!! Natuurlijk ook gedeeld op Feestboek :)

Vera zei

Tjee Eline, wat een weggever.
Op deze fantastische weggever wil ik wel een gokje wagen.
Veel geluk voor het nieuwe jaar en veel creatieve inspiratie toegewenst

Groetjes vera

Myrthe zei

Allereerst veul hail en zeeg'n zoals we dat hier in het hoge noorden zeggen ;). Wat een leuke weggever zo aan het begin van het jaar, ik ben er weer helemaal verliefd op. Ik zal m in elk geval op facebook delen (moet nog even uitzoeken hoe ik dat op mijn blog doe).

Gerina zei

Oh wat een geweldig pakket! Graag loot ik mee! Wat een gul gebaar!

Kira zei

Whoooow wat een prachtig mooie collectie.
Super super super mooi.
Als je al dat moois ziet wil je meteen aan de gang om kaarten te maken.

Gr.P.Volleberg

Linda zei

Wat een geweldig pakket waar ik graag kans op maak. Ik heb het volgende gedaan:
Facebook: Linda Raaijmakers (geliked en gedeeld)
Instagram: lindaenbjorn (volg en repost)
Google+: lindaenbjorn (gedeeld)
l_raaymakers@msn.com

groetjes Linda

Diny zei

Hallo Eline,
Via Rodhe kwam ik op je site en zie ik prachtige babykaartjes voorbij komen.....schitterend allemaal! Natuurlijk waag ik ook graag een kansje op de prachtige candy die je weggeeft....wat ontzettend mooi!
De afbeelding zet ik in mijn sidebar. Ik heb verschillende keren geprobeerd om volger van je te worden....maar ik krijg steeds ERROR in beeld....ik probeer het later nog eens.
Vriendelijk bedankt voor deze kans.
Groetjes Diny

Diny zei

Het is gelukt Eline.....ik ben volger van je geworden!

Hanny zei

Ik zou geen een reden kunnen bedenken waarom ik dit niet zou willen winnen, zo mooi, die kans laat ik niet voorbij gaan dus ik doe heel graag mee omdat.........tja......omdat het gewoon prachtig is en ik in gedachten al heel veel mooie creaties er mee gemaakt heb:)

Jeanet van der Lee zei

Ohw wat een geweldige set! De schattige babietjes hebben mij ooit overgehaald om stempelkaarten te gaan maken jaren geleden...dit zou een mooie doorstart kunnen worden na ruim een jaar niet creatief met kaarten bezig geweest te zijn zeg.

marja zei

Ik ga helemaal uit mijn dak als ik deze serie zou winnen. Vind dit zo'n supergave serie wat is uitgebracht. Ik doe graag mee en ga als een gek aan het duimen. Groetjes Marja

Ellie Bakker zei

Wow wat een geweldig lieve babyserie daar maak je de meest lieve babykaartjes mee dat laten de voorbeeldkaartjes wel zien. Zo gaaf dat er nu ook minimalletjes van babyspulletjes en diertjes zijn deze miste ik nog steeds. Ook super mooi is het bijpassende designpapier en de tekststempels ik maak dol graag een kansje op dit lieve babypakket, want je kunt nu eenmaal niet alles kopen wat je mooi vindt.
Groetjes Ellie

Nicolette zei

Ik ben gek op babykaarten maken en zou dan ook heel graag deze set winnen.
Maar ja dat wil natuurlijk iedereen....
Groetjes Nicolette

Erni zei

hallo liebe Eline, was für eine süße neue Babylinie,die Sie entworfen haben ! Da wümscht man sich viele Babys und Eltern,um sie damit zu beglücken. Meine ersten Babybücher mit Ihren Modellen hab ich gesammelt,konnte sie nicht zerschneiden,weil sie so entzückend sind. liebe Grüße Erni

Loes van Hout zei

Hallo Eline
Nog de allerbeste wensen voor 2017 dat deze eeer net zo creatief mag zijn als 2016.
En wat een super actie doe dan ook graag mee want wie wil dit nu niet winnen.
Heb geen blog maar heb wel de facebookpagina gedeeld.
Groetjes Loes

Adriana zei

Wat een prachtige set is dit! Al die mooie voorbeelden zijn zoooo inspirerend. Gaaf dat je een set weggeeft!

Marleen zei

Geweldig dat je een set weg gaat geven... maar natuurlijk doe ik niet mee. Ben een van de gelukkige die al dit moois al thuis heeft liggen ;)
Super leuk om hier weer een paar van mijn kaarten terug te vinden! Het blijft bijzonder voor mij.
Het is in elk geval weer een schitterende serie geworden Eline en ik wordt er helemaal blij van.
Lieve groetjes, Marleen

Ans S. zei

Wat een super mooie set, ik doe graag mee.

Groetjes Ans

Unknown zei

Oh ja....GRAAG doe ik mee voor deze set.
ZOOOO mooi, en goed te gebruiken voor de babykaartjes van mijn dochter !!

evlin95 zei

Magnifique collection comme d habitude j adore tout ce qui est bébé bravo

karien zei

Oh wat een gave weggever heb je voor ons ik wil hem heeel graag winnen 2017 is een ware babyboom voor mij dus deze weggever komt dan goed uit en de baby beestje vind ik erg leuk!!
Groetjes Karien

Ingrid@64 zei

Je collectie is zo gaaf heb d'r al een paar in m'n bezit dus je snapt de rest wil ik ook wel graag en wat ik zelf heb krijgt een goede bestemming voor iemand die het niet breed heeft en het dus goed kan gebruiken .Gr Ingrid

Ingrid@64 zei

Je collectie is zo gaaf heb d'r al een paar in m'n bezit dus je snapt de rest wil ik ook wel graag en wat ik zelf heb krijgt een goede bestemming voor iemand die het niet breed heeft en het dus goed kan gebruiken .Gr Ingrid

Sylvia zei

Wauw !!! Wat super leuk !!! Ik doe graag mee.
Prachtige kaarten zijn er gemaakt.

Groetjes Sylvia

Ela zei

Alle goeds nogmaals voor 2017, dat het maar een jaar met veel creatieve uitspattingen mag worden! Wat is dit een supergave weggever! Je zult het maar winnen, dan ben je toch helemaal gelukkig, haha! Ik wordt zo vrolijk van deze lieve set, heb ook nog wat over van de oude setjes knipvellen. Dat waren mijn eerste aankopen voor het maken van kaartjes, jaren geleden! Destijds heb ik van ieder vel een paar gekocht en daar profiteer ik af en toe nog van. Want ze blijven zo schattig! Aan jou de moeilijke keuze maar je weet in ieder geval zeker dat je iemand een heel happy begin van 2017 bezorgt!
Deze geweldige weggever staat op mijn blog. Groetjes Ela

Martha zei

gewoon te gek.

Anneke zei

Geweldig als je zoiets mag winnen
Ik zal er zeker veel gebruik van maken als jull u e mij eruit halen
Duimen duimen maar

Unknown zei

Hallo Eline,
Nog de beste wensen!
Wat een geweldig leuke weggever!
Ik gebruik zoveel van de mallen.
Ik zou het super vinden als ik ze kreeg! ;)
Groetjes Martha

Esther Jager zei

Hoi Eline,
Allemaal zo schattig, die nieuwe materialen en wat kun je er een leuke kaartjes mee make. Heb al heel wat inspiratie opgedaan. Ik doe graag mee met deze winactie. Super dat je dit doet!

Lil zei

Hoi Eline
Weer een prachtige nieuwe collectie, ben fan van je mooie ontwerpen en doe graag mee om een kansje deze mooie spulletjes te winnen.
Groetjes Lil

Creaellenknutselsite zei

wouw wat een prachtige candy ik wil graag meedoen ik zet hem op mijn blog
groetjes ellen

Lydia Kok zei

Wie wil dit niet winnen? Dan heb je gelijk alles van de serie en hoef je niet tevreden te zijn met 1 of 2 dingen uit de serie.
Ook dan ben ik blij hoor!

Esther zei

WoW dat is inderdaad een heel leuk cadeau dat je zomaar weggeeft. Ik vind de babyserie echt geweldig schattig en de designers hebben ook superleuke voorbeelden gemaakt. Zo krijgt vast iedereen zin om ermee aan de slag te gaan! Natuurlijk, zoals iedereen hier wil ik ze wel winnen :)

Unknown zei

Wat een ontzettend leuke en lieve actie. Ik doe graag mee want ik ben helemaal verliefd op deze mallen e.d. geworden. Ook wordt ik binnenkort oma en dan kan ik dit goed gebruiken.

Unknown zei

Wat ontzentzend leuk! Ik ding ook graag mee.

Unknown zei

Ook ik maak ontzettend graag kans op deze wederom ontzettend leuke set! Daar kan ik weer een heleboel leuke kaarten mee maken en mensen mee blij maken!!

Joke zei

Dit is echt een schitterende serie waar ik ook al een klein aantal spulletjes van gekocht heb. Wat zou het leuk zijn om dat aan te mogen vullen met de rest van deze lijn. Het werkt heerlijk omdat alles zo mooi combineert. Ik ben er nu al blij mee.
De voorbeelden hierboven zijn ook geweldig. Die ga ik nog wel eens naast me neer leggen ter inspiratie. Ik doe graag mee.
Groetjes Joke

Ingrid zei

Eline, wat heb je weer een ontzettend lieve serie gemaakt, fantastisch!
Groetjes, Ingrid

LisannesKaartenhobby zei

Fan-ta-la-tas-tisch pakket Eline! Zou een super verrassing zijn na een week hard bikkelen voor mijn tentamens... Een betere ontspanning dan fijn knutselen kan ik me zo niet 1, 2, 3 bedenken! Natuurlijk heb ik dit gedeeld op FB en zal het ook nog eens op mijn blog zetten.

Groetjes Lisanne

Anoniem zei

Hier doe ik graag aan mee. Wat een prachtige vellen
en stansen.
Daar kunnen mooie kaarten meegemaakt worden.

Groeten Elly

Unknown zei

Wat een geweldige actie, ik doe dan ook graag mee.
Dit jaar veel zwangere om me heen, dus zou heel welkom zijn

Yvonne zei

Ik doe ook heel graag mee Eline, het ziet er weer geweldig uit allemaal.
Hier wordt je toch helemaal verliefd op.

Groetjes,
Yvonne.

Unknown zei

Ha eline, wat een leuk begin van 2017. Wat een super leuke spullen, ik doe graag mee. Groeten astrid

Unknown zei

Ik loot heel graag mee voor deze geweldig leuke materialen!

Unknown zei

Hoi eline, ik loot graag mee, heb al verschillende spullen van je. Zijn super leuk

Homebased by Bieezzz zei

Wow zeg zo leuk. Ik ben grote fan. Ik doe uiteraard graag mee aan deze wedstrijd en wat voor één. Maar winnen of niet; ik wens jou en je familie het allerbeste in 2017 en veel creatief plezier. Lieve groeten Sabrina Neels

Unknown zei

Wat een gave weggever weer Eline. Ik doe graag mee. Op het werk (een bloemenwinkel) heb ik een molentje staan met kleine kaartjes/labeltjes maar dat molentje is half leeg. Nu wil ik zelf het molentje vullen met zelfgemaakte labeltjes en daar hoort eigenlijk ook een paar baby kaartjes bij. Liefs sabine

Unknown zei

Hele mooie set. Ik ben niet creatief met woorden maar met freubelen van daar heel simpel...... ik doe graag mee.

Mariska zei

Hallo Eline,
Ook voor u de beste wensen voor het nieuwe jaar en heel veel teken / kaart plezier toegewenst.
Mijn complimenten voor de door u getekende babycollectie. Wat ziet dat er leuk en schattig uit. En dan de actie die u ermee doet. De hele serie verloten aan 1 iemand die alleen een reactie achterlaat en het bericht verder deelt. Hier wil ik zeker een gokje aan wagen en uiteraard ook delen. Groeten Mariska

CreaBB zei

Wat een leuke set.
Kunnen leuke cadeautjes mee gemaakt worden voor geboortes en kraamfeesten.
Dank je wel voor t maken.

Unknown zei

Wat 'n verschrikkelijk mooi paket dat wil ik wel heeeel graag winnen zo mooi

Divien zei

Wat een geweldige spetterende gaaf en vooral GROOT pakket! �� Ik zou hem graag voor mijn tante en knutselvriendin winnen! Zij maken mijn dagen gezellig, leuk en zinvol en verdienen een super geweldig cadeau!

♥ Yolanda ♥ zei

Wat een prachtige start van het nieuwe jaar. De allerbeste wensen voor het komende jaar!!
Met alle dames die in mijn omgeving zwanger zijn zou dat pakket heel goed van pas komen.
Veel geluk voor allen die meedoen.

Unknown zei

Wauw wat een prachtig geweldig gaaf te gek pakket! Ik zit gewoon te watertanden hihi.
Ik doe graag mee en ga heel heel heel hard duimen.

diana zei

Oh, wat een mooie prijs en wat een leuke voorbeelden ! Wat zou ik daar graag mee aan de slag gaan, dus ik ga heel hard duimen.......en wie weet mag ik daar binnenkort heel veel leuke dingen mee gaan maken !

Els Nouwen zei

Kan nog net: Een mooi, creatief en gezond 2017 gewenst... Het zou geweldig leuk zjn... net nu ik na een heftige tijd eindelijk weer wat knutseltijd krijg.... is de vriendin van mijn dochter in verwachting! Net al vele anderen zou ik graag iets winnen.. maar iedereen succes gewenst!

Liesbeth zei

Wat een gaaf pakket zeg, dan gaat het wel een erg mooie start van het nieuwe jaar worden, was nog erg op zoek naar wat nieuwe inspiratie, maar die heb ik hier gevonden hoor, wil ook nog graag een kansje wagen op dat moois. groetjes Liesbeth

Unknown zei

Wow, wat een mooie prijs. Ik moet in 2017 nog heel wat babykaarten maken. De familie breid zich dit jaar uit met wat nu bekend is 4 baby's waarvan 1 al geboren is. Dus dit pakket is bij mij van harte welkom.

Henriëtte zei

Wie wil dit niet winnen?! Fantastische weggever!! Bedankt Eline.

Katinka zei

Wat een geweldig leuke nieuwe serie! Té schattig♡ Helemaal te gek dat je ons de kans geeft dit pakket te winnen☺

Melanie zei

Super schattig seje zeg! En zoveel moois er mee gemaakt! Top!

Anja zei

Hoi Eline,
Wat een fantastisch idee zo voor het begin van het nieuwe jaar! Ik heb al vele schitterende creaties gezien met dat prachtige papier en die mooie mallen, het begint al te kriebelen bij mij. Daarom loot ik graag mee. Wens je veel succes morgen bij de trekking! Fijne avond en wie weet............................... groetjes Anja

Detje zei

Wow wat een gave actie!!! Wie wil dat nu niet winnen

By Skylar zei

WoW je mag zeker trots zijn op deze super mooie lijn❣️ Er zijn al zoveel reacties dat de kans op winnen erg klein is maar voor zo'n mooie set wil ik toch een gokje wagen natuurlijk ��Daarnaast heb ik zelf nog niet veel in het baby thema en is eerdaags goed te gebruiken �� Zal het ook op fb delen en ook Marianne Design natuurlijk �� Net de set gekocht van Karin Joan ook zo'n geweldige set uitgebracht door MD����

ingrid zei

Wat een geweldige aktie. Daar kunnen hele mooie babykaartjes van en mee gemaakt worden. Een hele uitdaging voor mij.
Dank je wel voor de kans dit te winnen.
Groetjes Ingrid
en ps Een heel mooi jaar toegewenst.

Jacqueline zei

O, wat ziet dat er weer leuk uit allemaal!!
wat een leuke stansen en papier etc!!
ook de voorbeelden zijn Super!! Je zou er zo mee aan de slaag willen gaan!
Ik doe graag mee, om dit super pakket te winnen!!
oja en natuurlijk een heel gelukkig en gezond nieuwjaar!!

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hai,

ahw dat rompertje ❤
kaartjes maken maak je wel een stuk liever met deze serie.
ik denk zomaar dat ik de draad weer oppak ;)
Dankje voor je inspiratie!

Lieve groetjes
sonja

Alice zei

Wouw wat vind ik dit een mooie serie zeg. Die zou ik zeker wel willen winnen. En wat een mooie voorbeelden heb je er van gemaakt. Ik be helemaal verliefd op de serie.
Groetjes alice

roelie zei

het is weer een prachtige lijn deze babylijn mijn viendin heeft hem ook zei al je zou er bijna zwanger van worden zo mooi allemaal

ook de voorbeelden vaan team prachtig

dus ik wil wel een kansje wagen hier voor

gr roelie

Kirsten Aalbers zei

Ze zijn echt te gek! Heb je werk leren kennen door de eerste babyserie en ben nog steeds errug enthousiast 😊 Ik ga heel hard duimen....

Kirsten Aalbers zei

Wat zijn ze leuk! Ik heb je werk leren kennen door de eerste babyserie en ben nog steeds errug enthousiast 😊 Duimen dus maar!

Unknown zei

Bijna te mooi om waar te zijn! Vol spanning klopt mijn hart. (Erg verlaat sinterklaas cadeautje is altijd leuk!)

Unknown zei

Vol verwachting klopt mijn hart. Dit is haast te mooi om waar te zijn!

«Oudste ‹Ouder   1 – 200 van 202   Nieuwer› Nieuwste»