woensdag 20 januari 2016

Lettertjes en verfsteken


[ W E G G E V E R ] 
Ik geef wat weg. Twee sets stempels en een stansmal!

• Van de 'Handlettering-stempels' tekende ik alle lettertjes zelf. Je kan er je eigen teksten mee samenstellen en stempelen. Vooral leuk als je gepersonaliseerde items wilt maken. Combineer de drie lettertypes voor een extra speels effect.

• Met lichte kleuren stempelinkt kan je mooie achtergronden maken met deze 'Brush-stempels'. Verfstreken en spetters. Ik schilderde ze zelf met verschillende penselen en scande ze in.

• Met deze stansmal maak je leuke 3D banners, door de zijkanten van de banners op allerlei manieren te vouwen. (Hier vind je een filmpje over het gebruik van de banners.)

Kortom een hele grote weggever met een totale waarde van ruim € 55,-
Wat moet je doen?
Heel simpel; geef een reactie hier op dit blog OF op Facebook.
Over een week, op woensdag 27 januari trek ik een winnaar.




168 opmerkingen:

Danielle zei

Wat leuk, maak graag een kans.

Studio Wien-art zei

Wow! Wat leuk, ik ben net een beetje het handlettering aan het ontdekken, daar passen die lettertjes natuurlijk super bij. Dus waag graag een gokje. Fijne dag.

Anoniem zei

Oh wat leuk!!! Ik heb nog niets van deze artikelen. Kan niet hé want ik heb alles van Eline hihi ;) Ik waag graag een kansje! Super lief dat u dit weggeeft onder uw volgers!
Groetjes Chantal

Petra L zei

Wat een superleuke weggever Eline. Ik doe graag mee.

Lieve groet,Petra

Suzan zei

Ziet er superleuk uit Eline! Ik doe graag mee voor deze mooie weggever!
Groetjes Suzan

Janneke k zei

Wat een ontzettend leuke weggever, ik doe heel graag mee!

Ellen de Boer zei

Jaaa, dat zou te gek zijn! Ik doe graag mee met deze leuke weggever!!

Groetjes Ellen

Unknown zei

Die brushes zijn superleuk! ik doe graag mee :) ciao Rosanna

Sabine zei

Jaaawel, een PRACHTIG weggeef kado, je zal het maar winnen!

San zei

Wat een gave weggever! Hier waag ik graag een kansje voor

Colien zei

Wat een superleuke [WEGGEVER]! Ik waag de kans op deze mooie spulletjes!
grtz.Colien

Philomène zei

Hallo Eline.
Hartstikke leuk dat we een kansje mogen wagen. Jouw producten inspireren altijd. Ik heb al veel dingen gemaakt met jouw producten. Ooit zelfs een afbeelding op een fietstas :)
Groetjes
Philomène.

Gerd@ zei

Wauw wat een prachtige give away ik doe natuurlijk graag mee ...

Gr. Gerd@

Crealice zei

wauw, dat is wel een heel leuk pakketje. Ik waag graag een kansje om te gebruiken bij het snailen en het kaartjes maken.

Unknown zei

Oh wat een prachtige stempels en mallen. Heerlijk om mijn creatieve ik helemaal uit haar dak te laten gaan. Ik doe heel graag mee!
Groetjes
Karolien

Brenda zei

Erg mooi! Ik doe graag mee.

Nancy Soetaert zei

wat een pracht van een weggever Eline, deze stonden nog op mijn verlanglijstje, zo tof om mooie teksten te kunnen maken! Jouw voorbeeldjes hier zijn alvast supermooie inspiratie!
Dankjewel voor de kans om deze fantastische set te kunnen winnen!
groetjes, nancy

Anita zei

Ik ben mijn hobbykamer aan het opruimen en hersorteren. Al jouw stempels keurig op volgorde practisch neergezet zodat ik overzicht heb. Deze kunnen er nog makkelijk bij. Er borrelen alweer allemaal ideeen op.
Liefs, Anita Schras

freubelmuts zei

Helemaal leuk.. sinds kort handlettering ontdekt..en nou met stempels. ..ja... dat kan natuurlijk ook

Rita de Gries zei

Super mooi! Ik doe graag mee!!

Unknown zei

Ik doe graag mee met de actie hier op je blog. Vind het lief wat je allemaal voor de volgers doet.

Hartelijke groet,

Cinderella zei

Wow superleuke candy ik doe graag mee
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Unknown zei

Wat leuk! Ik kan niet wachten om met deze spulletjes aan de slag te gaan, dus ja ik doe graag mee met deze give -away!

Monique zei

Dat is leuk ! Ik zie het al helemaal zitten om mijn eigen kleine "posters"daarmee te maken

Caroline zei

Wat een geweldig cadeau zeg! Daar zou ik heel graag mee aan de gang gaan hoor. En lekker delen met mijn zus.

Groetjes van Caroline

Ientje zei

Hallo gulle Eline,

Nu snap ik waar al die verschillende alfabetlettertjes voor dienen. Je kunt er inderdaad helemaal je fantasie op los laten gaan.
De brush stempel heb ik al besteld en zal deze week wel in de bus vallen, maar er zijn genoeg liefhebbers die ik daar evt. ook blij mee kan maken.
Ik ben heel erg benieuwd welke leuke nieuwe ideetjes er nog voorbij gaan komen van jou.

Creatieve groetjes, Ientje.

Esther zei

Wat leuk! Daar zou ik een hoop leuke dingen mee kunnen maken. Ik maak graag een kans op deze mooie dingen.

Irene zei

Oh WOW Eline dit is te gek! Ik heb al zulke leuke voorbeelden met deze gave spulletjes voorbij zien komen en ze staan op mijn wishlist maar nu ga ik dus duimen en even afwachten hoe deze weggeverij afloopt!

xx Irene

Marjoleins Creations zei

Superleuk!! Dit zou ik graag willen winnen!
Groetjes,
Marjolein

Cindy zei

Wat leuk! Ik doe graag mee!

sop.hie.s zei

Superleuk!! Daar zou ik zoveel plezier van hebben. Graag maak ik een kans...

Unknown zei

Ik houd mij aanbevolen voor deze super weggevers.
Graag maak ook,ik een kans.
M vr gr Ageeth Holster

MiqueG zei

WOW ELINE, wat een supergave set als candy! Dáár kan ik heel veel mee doen. En wat een leuke banners, lang genoeg om een vouwtje in te maken....En met het alfabet kan ik erop stempelen. Ook aan achtergrondstempels heb je gedacht! Een complete set om meteen aan de gang te kunnen! SUPER!! Dank je wel voor de kans om dit te winnen! Groetjes Mieke

Unknown zei

Ik probeer tussen al die reactie ook maar eens een gokje te wagen om kans te maken op deze te gekke give a way ..duimen maar

Unknown zei

Ik probeer tussen al die reactie ook maar eens een gokje te wagen om kans te maken op deze te gekke give a way ..duimen maar

Annemarie zei

Wat een mooie nieuwe producten!
Vooral de alfabetstempels staan op mijn verlanglijstje, want ik vind het erg leuk om een naam of leeftijd op de kaart toe te voegen.
De bannerstans is ook prachtig en heeft meerdere mogelijkheiden!
Groeten Annemarie

Unknown zei

Leuk leuk ik zeg gelijk meedoen....
En dat probeer ik nu dan ook meteen te doen, want ohhh wat een leuke spulletjes. Nu ik extra lang zwangerschapsverlof heb kan ik deze dingetjes meteen leuk gebruiken. Ik voel gelijk ideetjes opborrelen met de letterstempels labeltjes maken voor een kleinigheidje als de kraamvisite weer naar huis gaat...en nog meer...kortom heel leuk en welkom hoor;-)

kreamade zei

Ze zijn super mooi! Dus: ik doe mee! gr. Hennie

Vera zei

Ha Eline, ik heb me al zitten verlekkeren op je nieuwe stempelsets...zo mooi weer!
Lief dat je een weggeefje doet, ik wil een gokje wagen...
Hopelijk gaat het goed met je!

Groetjes vera

NDerksen zei

Mooie weggever, ben helemaal fan van deze letter stempels, daar wordt ik blij van.

Unknown zei

WOW, ik doe niet veel mee aan giveaway's maar hier waag ik graag een kans. Ontzettend leuk. Hoop op een positief bericht ;-)

Groetjes van Yvonne

Unknown zei

Wow! Superleuke weggever! Ik vind de stempels en de mal echt helemaal gaaf! Hier doe ik graag aan mee!
Lieve groetjes, Gelinda

Unknown zei

Ik had de nieuwe collectie van Marianne Design al gezien. Maar ik kon niet echt kiezen wat ik als eerste wilde bestellen maar de keuze is nu wel heel makkelijk. Ik doe graag mee met deze ontzettend toffe give-away!

Kirsten Aalbers zei

Oh....zo leuk! Ik doe ook graag mee! Ik hoop dat ik een kans maak..er zijn genoeg mensen die dit een leuke weggever vinden zie ik :-)

Jolanda zei

Hartstikke leuke weggeefactie, die kan ik niet voorbij laten gaan. Veel mensen denken daar hetzelfde over lees ik! Ik ga duimen ☺️

Jacqueline zei

Wat is dit een mooie weggever.
Deze komt zeker van pas bij het maken van kaarten.
ik maak dan ook graag een kans.
groetjes Jacqueline

Colinda zei

Wouzers!!! Dat is echt een SUPER gave CaNdY!!!
Lijkt me geweldig om hier eens mee te spelen, aangezien ik zelf niet echt een mooi handschrift heb :)
Groetjes,
Colinda

Colinda zei

Wouzers!!! Dat is echt een SUPER gave CaNdY!!!
Lijkt me geweldig om hier eens mee te spelen, aangezien ik zelf niet echt een mooi handschrift heb :)
Groetjes,
Colinda

Sarah zei

Dit is super leuk !!
Ik waag ook graag een kansje !!
Liefs Sarah

Unknown zei

Prachtig ontworpen letters Eline!😍

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Annes Art zei

Wie zou dit prachtige cadeau nou niet willen winnen!heel mooie ontwerpen!

Anja zei

Wat een leuke actie en vooral wát een leuke spulletjes!
Ik zou graag iets aan mijn hobbyspullen voorraad toevoegen.
Mijn hobbykamer is opgeruimd en heb nieuwe kasten, dus die kunnen prima aangevuld worden ;-)

Groetjes Anja

Jacqueline zei

O, wat leuk !!
Jeetje je geeft een heel pakket weg!!!
Ik wil graag ook een kansje wagen! De 27ste wordt zo een spannende dag!
Mijn kleinzoontje van 2 jr moet die dag naar het ziekenhuis voor een EEG,
En mijn man is die dag jarig!
Dus wie weet.....
Groetjes,
Jacqueline

channzeke zei

Wat een leuke stempeltjes & stansen!!
Wat super lief weer dat je ze weg geeft!!

Ik loot graag mee

Liefs Chantal

Marjanne zei

ik doe héééél graag mee om een kansje te wagen!

jowigroeneveld@hotmail.com zei

Eline, wat een leuke weggeefactie. Hiermee kan ik nog beter mijn kaarten oppimpen en mijn scrapalbum niet te vergeten. Ik doe graag een gokje. Creatieve groeten, José Groeneveld

Margot zei

Leuke spulletjes Eline! Ik waag ook een kans(je) ;)

Maryska zei

Ow jaaa!! Leuk! Handlettering!! Love it! En die paintbrush stempels geweldig!!
Helemaal leuk!! Ik doe mee met deze Weggever!! Leuk trouwens lekker in het Nederlands! ;)

GerJanneke zei

Tjee, wat een volgers! Ik ben nummer 2080!! Geweldig!
Je ontwerpt en bedenkt ook zulke mooie dingen! Heb al veel spullen van jou en allemaal even mooi!
Groetjes,
GerJanne

Unknown zei

Super leuk Eline! Ik wil graag mee doen;). En wat een leuke blog, ik ga hier nog veel meer ontdeken;)
Groetjes claudine

mieke zei

Wat een gave set !!! Ik zou graag mee willen doen.

Mieke

Kim zei

Wat een superprijs! I am so in love nu���� tof dat je dat weggeeft☺️

Aartje zei

Wat superleuk is dit. Alle 3 afzonderlijk zijn het al prachtige nieuwe produkten, maar ze met elkaar combineren geeft volgens mij ook een heel gaaf resultaat. Oh wat zou ik dat graag eens proberen.
Groeten, Aartje

petpan zei

Wauwwww,wat een mooie weggeef actie . Wil graag een gokje wagen !

Gerdine zei

Superleuke stempels met handlettering! Dat worden echte must haves! Ik doe gaag mee met deze give-away!

Hetty zei

Super leuke weggever.
Daar doe ik graag aan mee.
Het is ook weer zo´n mooie serie ....
groetjes Hetty

Linda Visser - van der Velden zei

Het enige dat ik kan zeggen is: wow! Wow, wat een gave stempelsets en wow, wat een toffe weggever! Ik doe graag mee aan de verloting van dit fantastische pakket! Groetjes, Linda

marijke zei

zo dan dit zijn mooie stempeltjes. ...leuk voor kaarten. ..lay-out. ..albums...project life. ...

marijke zei

zo dan dit zijn mooie stempeltjes. ...leuk voor kaarten. ..lay-out. ..albums...project life. ...

corrine's kaartjes zei

Wauw wat een super mooie prijs.Daar kan je heel veeeeeel moois mee maken.
Ik gok graag mee
liefs Corrine

Kristel zei

ik wil ook graag meedoen voor deze weggever.

Vera de Gries zei

Ik waag graag een kansje en doe mee! Super leuke actie! Ik zou heel blij worden van de letter stempels. Groetjes Verab

Vera de Gries zei

Ik waag graag een kansje en doe mee! Super leuke actie! Ik zou heel blij worden van de letter stempels. Groetjes Verab

Unknown zei

Zo super leuk zeg, ik doe ook graag mee.

Unknown zei

Zou super graag dit willen hebben/krijgen.

Jantine zei

Heel erg gaaf! Ik loot heel graag mee!
Groetjes,
Jantine

Ankeline zei

Ziet er erg leuk uit! Ik wil graag meeloten.
Groetjes,
Ankeline

Ellen zei

Wow, echt supergaaf! Ik loot graag mee!

Unknown zei

Wat een leuke weggeef actie. Vooral de handlettering en brush stamps. Hier zou ik heel veel leuks mee kunnen maken aangezien ik nog helemaal geen handlettering stamp heb. Dus bij deze zou ik ook graag kans maken op dit geweldige weggeef pakket. Het zal vast een werk zijn geweest om alle letters apart te hebben moeten schrijven/tekenen. Maar ook wel heel leuk als je vervolgens je eigen stempels op kaaten voorbij ziet komen. Groetjes sabine

Unknown zei

Wat een ontzettend gave stempels! Doe graag mee aan deze leuke actie! Fijne avond gewenst.
Groetjes,
Laura

Unknown zei

Wooow, geweldig! Een super mooi pakket voor heel veel verschillende doeleinden. I hope so.

Tamara zei

Gaaf wat een leuke dingen zijn er toch. Ben een beginner en zie wat een mooie kaarten mijn buuf maakt. Dit zou een leuk pakketje zijn om te beginnen en te delen :D

Super lief ook dit!

Hetty zei

Superleuke actie!
Ik ben gek op leuke teksten en dan kan ik ze gewoon zelf maken!
Heel handig!
Ik doe mee!

Groetjes Hetty

Wilma Huizinga zei

Super wat een kado, daar maak ik graag kans op!

Adriana zei

Wat een geweldige kans! Zo'n mooie set! En met de mooie inspirerende voorbeeld quotes eronder begrijp ik dat ze sowieso (allemaal:-))op mijn verlanglijstje moeten. Gaaf ontwerp!

Sylvia zei

Super gaaf. Ik doe graag mee.

Renate zei

Ge-wel-dig!!! Wie wil er nou niet kans maken op deze fantastische set.
Je kan er zelf de leukste sentiments mee maken heel handig voor de woordkunstenaars onder ons. Met de brush-stempels geven een super gaaf effect aan elke creatie.
Ja... Ik wil heel graag kans maken op deze set. Dank je.

-xies- Renate.

Chantal zei

Keer op keer weer van die mooie producten! Deze handlettering-stempels zijn te gaaf voor op mijn scraps en kaarten :) Ik heb ze al een paar keer in mijn handen gehad maar ik kon gewoon niet kiezen, zo leuk zijn ze allemaal. Ik waag dus graag een kansje!
Groetjes,
Chantal

triplets zei

Vind ze allemaal erg mooi. Ik hier nog niks van dus zou dat graag uitproberen.
En vind het een heel mooi kado om zoiets te krijgen. Ik doe heel graag mee.

triplets zei

Vind ze allemaal erg mooi. Ik hier nog niks van dus zou dat graag uitproberen.
En vind het een heel mooi kado om zoiets te krijgen. Ik doe heel graag mee.

Unknown zei

Dit setje is zoooo gaaf zou graag kans maken! Groetjes Sheila

Monique zei

Ik had je nieuwe stempels en mallen al even 'live' gezien, ze zijn prachtig. Bedankt voor deze kans om te winnen, ik doe graag mee.

Monique

angeleef zei

Ooooooh die stempels met die verfstreken... zoiets zoek ik al zoooo lang! Ik hoop een kansje te wagen met deze prachtige give-away. En moest ik niet winnen, dan koop ik ze alsnog haha.
Groetjes
**Evi**

Crea-roosje zei


leuk zeg, ikdoe ook mee hoor,
wie niet waagt ,wie niet wint1
sukses ermee1
groetjes Esther

Henriët zei

Mijn man vindt soms dat ik te veel knutselspullen koop. Dan maar kijken of ik iets kan winnen. Dan kan ik er niks aan doen als ik iets nieuws heb. Toch?????
Groetjes van Henriët

Henriët zei

Mijn man vindt soms dat ik te veel knutselspullen koop. Dan maar kijken of ik iets kan winnen. Dan kan ik er niks aan doen als ik iets nieuws heb. Toch?????
Groetjes van Henriët

Olenkaja zei

Amazing! I love it! Thanks for the chance to win

Unknown zei

Super! Wat leuk!
Ik ben as zaterdag jarig,dit zal wel een heel leuk verjaardags kadootje zijn.
Ik zou graag mee willen doen met deze leuke weggever!
Groetjes Hilda

hettyscapsels zei

Wauuuw wat is dit super gaaf ik zou heel graag willen meedoen
gr hetty

femminde zei

Hallo Eline,

Al 100 reacties gingen mij voor. Wat moet ik er nog aan toevoegen. Het ziet er weer supermooi uit allemaal. Leuk om mee aan de slag te gaan. Dus ik doe graag mee.

Groeten van Femminde

Unknown zei

Echt schitterend!!!!! Ik doe heel graag mee.
Kan het echt goed gebruiken dus ga ik heel hard duimen.

Unknown zei

Wow i love this stamp Set and I would be so Happy to win! I have your book elines huis and Its so pretty, i cant stop to Do things simmular like this :) thank you for sharing and greetings from poland!

Marjolein zei

Oh wat zou ik hier hele leuke kaarten mee kunnen maken! Inspiratie genoeg! ��. Jou materialen zijn altijd zo leuk!

Petra zei

Wat een mooie weggever Eline! Ik ding heel graag mee :-)

Nelleke zei

DEZE REACTIE MAAR IN HOOFDLETTERsS, BIJ DE KLEINE LETTERsS MIsS IK TEVEEL. nU DAN DE s. BEGRIJP ER NIETs VAN. WEL VIND IK JOU SsETJE HELEMAAL GEWELDIG EN HELEMAAL MIJN DING OMDAT IK GRAAG MET TEKsTEN WERK. sUPER AL DIE REACTIEs. WAT EEN UITDAGING WEER. gGROETEN, NELLEKE

Marlies zei

Een geweldige weggever, vooral de achtergrondstempel is mooi om mee te stempelen, ik waag graag een kansje.

Groeten Marlies

Erwtje.be zei

Dit ziet er allemaal geweldig uit! Het begint al te kriebelen. ;)

Unknown zei

Wat super leuk! Ik zou hier wel hele leuke dingen mee kunnen maken!

Unknown zei

Wat super leuk! Ik zou hier wel hele leuke dingen mee kunnen maken!

Unknown zei

Ze zijn allemaal supermooi! Ik wacht ook al vol ongeduld op de nieuwe snijmallen van de dino's, aapjes etc. Wat een leuke serie heb je weer ontworpen!

Lian zei

Wat een leuke set Eline! Zo goed door elkaar heen te gebruiken.
Graag doe ik ook mee met de verloting.

groetjes, Lian

Juffrouw Mier zei

Wat een leuke weggever, ook ik doe graag mee.

BBart zei

super! bardzo by się przydały.

Unknown zei

Owwww, k ben net op zoek naar letter stempeltjes! Deze zijn wel heel tof zeg!!! Wat een te gekke weggever!!
Ik doe heel graag mee!!

Groetjes Ellen

Linda zei

Prachtig!Daar weet ik wel raad mee. Ik doe mee. Groetjes, Linda

kerawane zei

hi eline, wie niet waagt die niet wint, ik ga een kansje wagen
groet twinkhoeksema@gmail.com

Eida zei

Wat een schitterende set! Ik doe graag mee. Groetjes Eida

Wies zei

Wat een mooie set en wat een leuke dingen kan je daar mee doen. Ik ding graag mee

Laura zei

Wow, dat zou toch een geweldig verjaardag cadeau zijn.,,

Relinde Scheepers zei

Wauw super mooi allemaal ik doe mee!!

M@rgreet zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
M@rgreet zei

Wat een supergave actie! Daar wil ik best kans op maken. Wat krijg je toch steeds weer leuke dingen verzonnen. Iedere keer als je denkt, het is een beetje meer van hetzelfde, komt er weer iets nieuws, uitdagends!
Pas geleden begonnen met oefenen voor handlettering, maar ik heb helaas niet zo'n vaste hand�� Dit zou een mooie uitkomst zijn.

Mirella zei

Dat is nog eens een leuke weggever! Letters kun je nooit genoeg hebben. Ik waag graag een kans om te winnen.

Anna Laura zei

Wauw wat een fantastische weggever! Ik doe heeeeel graag mee! Letterstempels zijn altijd welkom en deze helemaal!

Maia zei

Alles is eigenlijk hier boven al gezegd, dit is echt een fantastische aanvulling voor iedere hobby-ist toch!
Ik waag ook graag een kansje.
Zo te lezen in de vorige post heb jij nog veel meer inspiratie opgedaan in Londen, ik ben benieuwd wat 2016 weer brengt.
Fijne creatieve week allemaal!
Groetjes Maia

Unknown zei

Ik doe graag mee, wat een leuk gebaar.

Unknown zei

Dat is een leuke weggeefactie! Ik doe graag mee!

grietje52 zei

nu ik de voorbeelden en filmpje heb gezien,ben ik gelijk verliefd,eerst dacht ik he weer een banner en lettersetje erbij.maar het is prachtig,loot graag mee

Unknown zei

Ik vind het een prachtige actie en ik zou hem heel graag winnen. Het is gewoon geweldig

Unknown zei

Prachtige stempels, ik doe graag mee!

Rimmie zei

Hallo Eline!

Zo zeg dit is nog eens gaaf dat je dit weg mag gaan geven.
Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen hihihi

Dit alles ontbreekt nog in mijn collectie. Ik heb mezelf namelijk een koop stop opgelegd :-( totdat ik naar de MD clubdag zou gaan.
Maar nu krijg ik gewoon de kans om dit te winnen, hoe gaaf zou dat zijn.
Ik doe daarom dus ook heel graag mee!

Bedankt voor deze super kans!

Groetjes

Rimmie

Made by Mariëlle zei

prachtig setje...
wat zou het mooi zijn om zoiets te winnen!

Groet, Marielle

Sunny zei

Ik heb het afgelopen maanden super druk gehad met m'n studie,maar komende zaterdag moet ik examen doen en dan hoop ik eindelijk weer de rust en de tijd te vinden om heerlijk te freubelen en wat zou het leuk zijn om dat te doen met deze prachtige stempels!!!

Els zei

Super leuke give away.
Ik doe graag mee.

jolanda creatief bijtje zei

wat een geweldig kado
zou hier graag voor in aanmerking komen
groetjes jolanda bongers
boyjoey1@hotmail.com

Unknown zei

Wat een mooie weggevers! Ik doe graag mee!

Maartje zei

Wat een ontzettend mooie set! Verliefd op de handlettering stempels en wat cool in combinatie met de andere letters.
Ik waag ook een gokje en doe graag mee.

suzelijn zei

Wat een mooie weggever, ik doe graag mee :)

Ik ben Esther zei

Wauw wat een geweldige weggeef actie heb je zeg, met zulke mooie spullen!! Ik doe natuurlijk heel erg graag mee !!
Helemaal te gek al die mooie lettertypes in combinatie met de andere setjes brushstempels en stansmal, ik heb al leuke ideeen om ermee te doen.
Spannend hoor, er zijn al zoveel reacties op je blog!
Groetjes Esther

Charlotte zei

Ook ik waag graag mijn kansje voor een van deze schitterend pakjes!
Groetjes, Charlotte

Marlies zei

Ik waag ook een kans Eline, al voelt het wel wat "hebberig". Je weet dat ik fan van je spulletjes ben. Vorige week heb ik nog wat van je knutselspullen gekocht en je leuke varkentje heb ik al besteld. Heel veel succes met je nieuwe projecten! Lieve groetjes, Marlies

Unknown zei

Zou n mooie aanvulling zijn op MN stempels die ik al heb en veel gebruik, super! En laat nou ook de big-shot op mijn verlanglijstje staan. Dus craftables zijn super welkom!
Groetjes Neeltje vd Ven

Unknown zei

Zou n mooie aanvulling zijn op MN stempels die ik al heb en veel gebruik, super! En laat nou ook de big-shot op mijn verlanglijstje staan. Dus craftables zijn super welkom!
Groetjes Neeltje vd Ven

Petra zei

Wat heb je weer een leuk pakket gemaakt. Ik doe graag mee.

Unknown zei

Wat een geweldig pakket Eline. Het lijkt me best wel moeilijk om zelf van die gave teksten te maken maar wat zou het geweldig zijn om dit pakket te winnen, zodat ik flink kan gaan oefenen, want ik vind het zo superleuk! Groetjes, Mieke

Nicole zei

Wauw wat een super mooie set! Ik waag heel graag een gokje! Groetjes Nicole

Yvon zei

oohhh hier wordt ik hebberig van, ik krijg gelijk een heleboel ideeën! Wat super leuk om dit te krijgen. Dan maar een gokje wagen!!! Gr. Yvon

Linda zei

Hoi Eline,
Wat gaaf dat je die ontwerpskills maar blijft gebruiken :)
Ik gebruik je producten graag. Dus een aanvulling daarop is altijd fijn.
Ik waag een gokje en wens je veel succes met de verdere ontwerpen die nog volgen.
Lieve groet, Linda

Christine zei

Wat een oplossing! Nooit meer zoeken naar het juiste sentiment stempeltje voor op je kaart. Ken je dat, van de stapels tekststempels past er weer eens geen een bij wat je precies uit wilt drukken.
Alfabetten zijn onmisbaar, op een leuke banner een pop-up.
Prachtige ontwerpen.

Bets zei

Natuurlijk doe ik graag mee . Het ziet er weer super leuk uit om te winnen .

Margreet zei

Graag waag ik een poging om deze supergave candy te winnen!
xxx Margreet

marian zei

Ik zie dat ik no, 153 ben , dus veel kans zal ik wel niet maken. Maar wie niet waagt,wie niet wint.Ik vind de stempels ontzettend leuk en ontbreken nog aan mijn verzameling.
Bedankt voor deze kans.
Groetjes van Marian.

tigerlille zei

The Hand Lettering set looks wonderful. I love your playful style, always.

Gabi Lied zei

WOW !!! die neuen Stempel sind wirklich super schön! Und die Hintergründe finde ich auch super gelungen. Natürlich würde ich mich auch freuen, etwas zu gewinnen ;) LG Gabi

Renate zei

Wat een prachtige sets.
Zou deze heel graag willen winnen.
Ben druk met de voorbereidingen bezig voor de uitnodigingen die ik graag zelf wil maken voor als ik in september 50 wordt.
Dus die graag mee met deze winactie.
Groetjes van Renate

Lies Smulders. zei

pufff wat laat,maar ook ik zou graag een gokje willen wagen voor deze supermooie tekststempels.
Om zelf je zinnen en woorden te maken...toppie.
Groetjes Lies.

Renate** zei


Ik kom net op je site en zie deze leuke weggever! Graag maak een kansje hierop. Vindt deze stempels erg leuk en ze staan al op mijn verlanglijstje. Ik heb net besloten om de nieuwe Collectables letters te bestellen. Kan ik alles mooi combineren!

Lieve groetjes van
Renate**

Doutzen zei

Wat een leuk idee om iemand blij te maken met zoiets moois!!
Ik doe heel graag mee.
Liefs, Doutzen

vintagebyina zei

Wat een prachtige stempels en stansen. Ik doe graag mee!
Ik heb hier nog niets van en het lijkt mij leuk om hier mee aan de slag te gaan! Groetjes Ina

Miriam's creablog zei

<3 stikke leuk, wil graag een kansje maken. :)

Nancy zei

Hey Eline,

Wat een geweldige weggeef-post... Super alfabetten met super veel mogelijkheden!
Ben al lang volger, zou bij deze ook graag mijn kansje wagen...

Liefs,
Nancy

Atelier Valerie zei

Wouuuwww ... al die enthousiaste deelneemsters ...
Graag waag ik ook een kansje om me creatief uit te leven ...
Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

Unknown zei

Hoi Eline, wat zien de letters er mooi uit!! Ik doe graag mee, om samen met mijn zus Maaike met de letters weer mooie kaartjes te gaan maken

Sjuulsss zei

Oh dit is wel een heel bijzondere Give-away, ik doe heel graag mee om mijn zelfgemaakte cadeautjes te voorzien van een mooi label met supermooie letters!
Groetjes, Barbara

Unknown zei

Wat een prachtige producten weer. Een feestje om mee te werken lijkt me. Dus ik waag graag een gokje.
Hartelijke groetjes, Rennie

Irma zei

Het is een supermooi pakket! Ook ik waag een gokje zodat ik eindelijk mijn eigen Duitse teksten kan maken, voor mijn Duitse medeburgers, voor op mijn creaties!
Lieve groet, Irma

Anita zei

Wat een gave weggever. Met deze sets kun je een mooie persoonlijke boodschap geven op je kaart. Ik waag daarom graag een gokje.
Groetjes, Anita