vrijdag 25 oktober 2013

Winter Collection part 3


Deel 3 van de wintercollectie, dat zijn de stempels. Er zijn vier verschillende setjes. Mijn idee met de envelopjes en de stempels was dat je eventueel een advent kalender kan maken. Hang 24 envelopjes op met elk een ander cijfer, en in elk envelopje doe je een klein cadeautje (een sticker, briefje, chocolaatje). Je kan de cijfers 1 t/m 24 maken door de nummers te combineren en er een cirkel omheen te stempelen. Op de envelopjes of op de briefjes in de envelopjes kan je dan nog een tekstje stempelen. 
Hier een voorbeeld van zo'n advent kalender die Elly maakte voor het mooie nieuwe boek Wintertijd.

Hieronder twee voorbeelden waarbij de dieren-stempels op hele verschillende manieren zij uitgewerkt.

Linda gebruikte de echte kerstkleuren en het bijpassende papier

Peet gebruikte hele mooie pastelkleuren en heeft de boomstronk onder het konijn weggelaten

8 opmerkingen:

Marjanne zei

zo leuk die advents kalender! en de andere voorbeeldjes ook!

Thea zei

Heel mooi allemaal! Ik heb het boek inmiddels, gewoon een must have.

Groetjes Thea

Linda Visser - van der Velden zei

O wow Eline, wat leuk dat je mijn kaart als een van de voorbeelden gebruikt hebt! Je hebt ook een onwijs mooie winter-lijn gemaakt. Ik ga binnenkort weer eens aan de slag met deze mooie spullen!

Paulien zei

Superleuk!! Ik heb de vos/uil stempel :) Wat maak je toch leuke dingen!! Daar wordt een mens heel blij van :)))

Daphne zei

Heel leuk.
Wat een prachtige Stempel set!!
Ik vind zo'n zelfgemaakte kalender altijd zo leuk, dat wil ik ook nog eens gaan doen.
Ga binnenkort gauw op zoek naar het boek, ben zeer benieuwd.

Daphne zei

Heel leuk.
Wat een prachtige Stempel set!!
Ik vind zo'n zelfgemaakte kalender altijd zo leuk, dat wil ik ook nog eens gaan doen.
Ga binnenkort gauw op zoek naar het boek, ben zeer benieuwd.

Mii Stitch zei

Sweet designs for the stamps! Your finishes are adorable :)

Anoniem zei

Ik vind de nieuwe stempels helemaal geweldig en heb ze ook op eentje na allemaal gekocht. Super idee om woodland christmas als thema te gebruiken! Ben fan. :)

Liefs, Myriam