donderdag 21 maart 2013

Styling



Gister hebben Arda en ik de stand van Handmade Divas op de Handwerkbeurs in Den Bosch ingericht. Het is toch een gezellige boel geworden, helemaal in kringloopsfeer. Het lijkt net een Frans terras met lange tafels vol vintage tafelkleedjes, ontelbare vaasjes die we met washi-tape versierde en echte bloemen. Arda maakte geweldige etageres van kringloop servies. In de stand een heel knus zitje met een geborduurde stoel, een waanzinnig rozenvloerkleed en borduursels aan de muur. Zo fijn om naar leuke spulletjes te speuren in kringloopwinkels!
Je kan de stand nog komen bekijken op 21, 22 en 23 maart. Er worden workshops gegeven door Jorine van Ma-ak.

{Yesterday Arda and I decorated the Handmade Divas stall on the Craftfair in Den Bosch. It turned out to be a very cosy little corner in thrift shop-style. Long tables with lots of vintage tablecloths, hundreds of glass vases decorated with washi-tape and fresh flowers. Arda made the fabulous stacked china items. And what do you think of the embroidered chair and roses-carpet?! We had so much fun shopping for these items.
You can visit the Craftfair March 21, 22 and 23.}







8 opmerkingen:

Karen zei

Everything looks so lovely, the flowers and colors are beautiful!

Cinderella zei

Dat ziet er schitterend uit
Gr Cindy

Colien zei

Oh, wat ziet er dat gaaf uit! Zou het graag live komen bekijken, maar heb een bomvolle agenda...
Veel plezier!
grtz.Colien

Pleuntje zei

Prachtig en sfeervol, jammer dat ik niet kan kijken, ik zou met iemand mee maar dat ging op het laatste moment niet door. X

Unknown zei

Wat een leuk voorproefje!!! Morgen ga ik naar de beurs. Heb een tijdje geleden me al aangemeld voor de workshop knopen borduren. Heb er zin in!!!
Groetjes Patricia

Miriam zei

Dit zier er echt heerlijk uit.. Heel uitnodigend en lekker hip!
Hoop op veel creatieve Diva's die jullie stand komen bezoeken.
Bye Mir

Manon zei

Ik ben vandaag op de beurs geweest en heb een ontzettend leuke dag gehad!

La Tortuga Pecosa zei

hola!! tienes un blog muy chulo! te invito a que visites mi blgs y/o lo sigas si te gusta

www.latortugapecosa.blogspot.com

Me quedo por aqui

Saludos y..enhorabuena!!!