dinsdag 28 februari 2012

GIVE AWAY!!!

Na al die leuke publiciteit in de bladen en omdat de Eline's Huis agenda bijna af is (morgen deadline) ga ik iets leuks weggeven, namelijk twee Kruissteek Muurschilder Sjablonen!!! Laat hieronder een reactie achter en ik zal woendag 7 maart blind een winnaar trekken. 
Als je al weet waarvoor je het sjabloon zou willen gebruiken, zet dat erbij in je reactie en het leukste idee krijgt ook een sjabloon.

{Because I had such a nice time browsing through all the magazines that wrote about me or my work, and because the Eline's Huis diary is nearly finished (deadline tomorrow) I'm going to give away something; two Cross stitch Mural Templates!!! Leave a comment below and Wednesday March 7 I will randomly pick a winner. 
If you already know what you are going to make using this template, please let me know; the best idea gets a template too.}


Hieronder de uitleg hoe je het sjabloon kan gebruiken:
Dit kruissteeksjabloon is een hulpmiddel om kruissteekpatronen groot op je muur over te brengen, waarna je ze kunt inschilderen. Resultaat: een borduurwerk-muurschildering.
Het is niet de bedoeling om het sjabloon te gebruiken om meteen met verf te tamponneren, maar om te bepalen en aan te geven waar de kruisjes op de muur geschilderd kunnen worden.

Alle bestaande, maar ook zelfontworpen borduurpatronen kunnen op deze manier op de muur geschilderd worden. Elk kruisje is 4 x 4 cm (of 2 x 2 cm bij het kleine sjabloon), zo kun je dus makkelijk de uiteindelijke maat van je muurschildering uitrekenen.

Nodig:
Potlood, gum, liniaal, waterpas, verwijderbaar tape, kwast en/of penseel, acryl- of muurverf (koop de juiste kleuren verf of meng met magenta, cyaan, geel, wit en eventueel zwart de kleuren zelf).

Werkwijze:
1. Bepaal waar het midden van de schildering op de muur moet komen.
2. Teken met potlood, een liniaal en een waterpas een horizontale en een verticale lijn beide met het eerstgenoemde punt als middelpunt (blauwe lijnen op de werktekeningen)
3. Plaats het sjabloon met de lijnen die erop staan, langs de lijnen op de muur (zie groene lijnen op de werktekening) en plak het met verwijderbaar tape vast.
4. Teken de kruisjes van het sjabloon met potlood dun over of geef het kruisje met vier puntjes aan. En zet er tekentjes of letters in om de juiste kleur per kruisje aan te geven.
5. Verplaats het sjabloon steeds volgens de werktekening en teken alleen de kruisjes die op de werktekening staan.
6. Vul nu met de de juiste kleuren verf alle getekende kruisjes in.
7. Als de verf droog is, gum dan voorzichtig de nog zichtbare potloodlijnen weg.

 Here an explanation about the use of the template:
This cross stitch template will help you to transfer cross stitch patterns onto your wall in a large size, then the crosses can be painted. Result: a beautiful ‘embroidered’ mural.
This template is not meant to be used for painting directly on the wall. It’s meant to help you to decide where you would like the mural to be and then to mark the area. 

All existing, but also self-designed embroidery patterns can be painted on the wall in the same way. Each cross is 4 x 4 cm (or 2 x 2 cm on the small template), so it’s easy to work out the size of your mural.

You will need:
Pencil, eraser, ruler, level instrument, low tack tape, paint brush, acrylic or wall paint (buy separate colours or use magenta, cyan, yellow, white and black and mix the colours until you get the right shades).

Method:
1. Decide where the centre of the painting should be on the wall.
2. Using a pencil, a ruler and a level instrument draw a horizontal and a vertical line, both with the above-mentioned point as the centre (blue lines on the instruction drawing).
3. Place the template with the lines on it, along the lines on the wall (see green lines on the instruction drawing) and attach it with low tack tape.
4. Trace the crosses of the template with thin pencil lines or just mark the four points of the crosses. Then mark each cross with the number of the paint colour to be used.
5. Move the template according to the instruction drawing and trace only the crosses shown on the instruction drawing.
6. Then fill up all the crosses on the wall with the right paint colours.
7. When the paint is dry, carefully erase any visible pencil lines.

194 opmerkingen:

Janine van der Hulst-Veerman zei

Wat leuk, echt een origineel idee, jouw boek staat op mijn verlanglijstje, zou het enorm leuk vinden om met jouw kruissteeksjablonen aan de slag te gaan!

Claudia. zei

Ohhhh wat wil ik dit graag winnen.
Bij deze ik doe heel erg graag mee met jouw give away!
Claudia Jansen.
van de-kleine-hornte.blogspot.com

Antje zei

Ik heb een nieuwe huis - met muren, die op verf wachten! :)
Groetjes, Antje

fairyandsnail.blogspot.com

Mãos e manias zei

This template is beautiful!!!
Can I participate to the give away?
Have a nice afternoon!

Anoniem zei

Ohwww... Ik doe graag mee met de give away.
Ik heb allebij je boeken,eline's winterhuis heb je nog peroonlijk wat in geschreven bij doeading.
Groetjes Paula uit Spijkenisse

Anoniem zei

Hoi ik heb geen blog maar ik volg je wel.
Ik zou graag willen winnen.
Dan kan ik het mooi in de kamer maken.
Het is namelijk erg leuk.
M,v,g Nathalie

Jessica zei

Oh helemaal geweldig, uiteraard doe ik graag mee, ik zou er de kamer van mijn dochtertje mee oppeppen, zal ze wel geweldig vinden!

Groetjes Jessica (jessica@joline4kids.nl)

Gery zei

Wat een superleuk idee en natuurlijk doe ik ook graag mee.
Wij hebben een vide (ja, ja, klinkt deftig) met een stuk muur waar je van beneden af op kunt kijken, Nu hangt daar een banner met een engel, maar na 10 jaar dit engelachtige uitzicht, zou ik wel eens iets anders willen en dit lijkt me nou een fantastische kans om dat te verwezelijken.
Leuk hoor, ik waag het erop om mee te doen enuhhh winnen of niet, het is en blijft een leuke give-away.
Groetjes Gery

Especial and More zei

Leuk om mee te doen met deze give away!

Anoniem zei

Oh ik zou graag de roos winnen... voor de kamer van mijn dochter:Roos

Groetjes Geke

Trudy zei

Nou Eline, ik waag een gokje hoor. Sinds kort heb ik mijn eigen knutselkamertje en die kan best nog een kruissteekmotiefje gebruiken...Groetjes van Trudy.

joppe zei

Ik ben leerkracht en onze leraarskamer mag echt wat opgevrolijkt worden. Deze zou heel leuk staan op de witte muren! Gezellig als we even bijkletsen bij een kop koffie of thee!

Carla zei

Een eline agenda ? Super.
Die lijkt me ook wel wat. Ben fan.

ivoorwit.blogspot.com zei

Een leuke give away! Die zou ik graag winnen. Voor kamertjes van de kleinkinderen of degene die op komst is. Maar ook bij mij thuis.
Ik doe leuke ideeën op op je blog.
Hartelijke groet, Thea R.

Annagreet zei

Wow, dat lijkt me super! Waarschijnlijk zou ik 'm gebruiken in onze nieuwe hal (die nog aangebouwd gaat worden) en laten we ons nieuwe toilet dan ook meenemen. Beetje klassse mag, toch?

Marian zei

Wat lief van je, ik wil dolgraag meedoen om later een roos op m'n muur te schilderen.

m zei

Oooooh this is just FABULOUS - would love love love to be in with a chance of winning the template :O)

Gerd@ zei

OOOhhh erg leuk de kamer van mijn middelste zoon is leeg hij heeft het nest verlaten op dat ene muurtje
ik zie het al helemaal voor me ...

Groetsssssss Gerd@

Elise zei

Wat is dat leuk! Ik doe graag mee. Het zou leuk staan in mijn hobbykamer op de muur.

marlies zei

oooo wat gaaf !!!! Ik zou best een uil in kruissteek willen hebben... zou geweldig zijn op de muur van mijn dochters kamer.

Charlotte zei

oh oh oh! Die een heerlijk mooie muurschilderingen! Ik zie het wel zitten om die kale muur in onze buro/bib op te fleuren met bv de uil. Wij zijn namelijk echte uilenliefhebbers!

Groetjes,
Charlotte

Lydia zei

Oh, wauw, ze zijn zo gaaf, die kruissteekpatronen. Mij lijkt het een leuk idee om zo'n kruissteek patroon op een muur in de tuin te maken, of op een grote watervaste canvas en dan op de schutting hangen. Krijgt je tuin een lekker lente of zomers sfeertje van. Ik ga alvast duimen om te winnen...Groetjes Lydia

Aaltje zei

Ik wil heel graag dit sjabloon winnen!
In de maand april wil ik met een aantal kinderen van mijn werk (BSO) een workshop geven, waarvan de knutsels/werkjes uit het boek van Eline's huis komen.
Als ik het sjabloon zou winnen, ga ik met de kinderen een schildering op canvasdoek maken.

Anoniem zei

Erg leuk deze give-away. Ik doe graag mee!

En wat ik er mee ga doen....heb nog een hele kale gangmuur.

By Cisje zei

Wat leuk!
Zou geweldig zijn voor mijn nog te kale muur in me hobbiekamertje.

Groetjes Cisca

Linda zei

O, gaaf ik doe graag mee, ik wil onze slaapkamer een oppepper geven en dat gaat vast lukken met zo'n mooi patroon op de muur!Groetjes Linda

Bonniek zei

Wat een leuke give-away!
Als ik hem win:
Mijn dochter van 3 zegt bij alles wat ik in eerste instantie voor mezelf maak dat het mooi op haar nieuwe kamertje staat ;-). De uil zou mooi op haar muur staan. Kan hij een oogje in het zeil houden als ze ligt te slapen....
groet,
Bonniek

Fela zei

I don't know if I can enter for the give away as I live in Germany but even if it is not possible I wanted to let you know how much of a fan I am!

This weekend I've been to Amsterdam for the first time in my life and I LOVED it!! Your templates remind me very much of the feeling walking around in Amsterdam with this creative and friendly atmosphere!

Have a great day!

Meertje zei

Wat een super leuk idee!
Groetjes Miriam

cafenoHut zei

That is great. I would like to have your templates...

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

WOW! Mijn dochter haar eerste verjaardag staat centraal rondom uilen, in haar nieuwe kamer wil ik graag deze prachtige uil maken;-)

@ddy zei

Natuurlijk wil ik kans maken en ik heb hier nog een saaie kast, waar zo'n borduurpatroon heel leuk op zal staan.
Groetjes Addy

Joozz zei

Gaaf! Ik doe graag mee. Binnenkort krijg ik een nieuwe naaikamer en de muren daar zijn nu nog oogverblindend leeg. De uitgelezen plek voor een creatief idee natuurlijk.
Groetjes, Josette

Christa zei

Wat een leuk idee voor een give away! We hebben net de kamer voor mijn dochter geschilderd, en volgens mij zou ze een kruissteek uil op haar muur (die zijn nu paars en rood) erg leuk vinden!

Diana zei

Oh wat zou de roos mooi staan op de kamer van mijn dochters! Tuurlijk doen we mee in de hoop te winnen!!!

wilma zei

Wat een super give away! Mijn jongste dochter heeft een hele mooie paarse muur.........maar die is nog heeeeeel erg leeg...wat zou het leuk zijn om daar de uil in kruissteek op te verven...de uil is namelijk haar favoriete beest op het moment! Tijdens een workshop voor kinderen heeft ze pas een stoffen uiltje gemaakt haar grote trots...die zou er dan mooi bij kunnen hangen!!
groetjes, Wilma
willewopsie.blogspot.com

mums zei

Wat een leuke GiveAway!
Ik doe graag mee en zou het superleuk vinden om een kruissteekvoorstelling op het tafelblad van onze tuintafel te maken; lekker vrolijk!
Succes met je blog en boeken verder! groetjes, Maaike

Christel zei

Vorige week om deze tijd verliet de stuccer ons huis. Met als resultaat hele mooie gladde muren, maar zooo saai! Wat zou jouw patroon daar geweldig op staan! In het klein en in andere kleuren wil ik m dan graag herhalen op de muur van mijn knutselkamer!
groetjes
Christel

Le Patiné zei

Ik vind deze kruissteek muurschilderingen erg mooi. En ben nu met de slaapkamer bezig, dus ja dat zou erg mooi staan. Waarschijnlijk pas ik dan wel de kleuren aan naar meer pastelroze met wit. Maar vind het patroon echt erg mooi.
Dus bij deze ik wil heel graag meedoen.

gr Natasja

Deborah zei

Great template, my Gran loves owls, may use it on her bathroom wall :) I just bought your 2 books, can't read them but just love the pictures and the makes are still easy to copy :) your style is wonderful, will have a go at the bag and the key tags I thing. Have a great week sweetie

Bee happy x
Have a delicious day!

Carolien zei

Wat een leuke give away! Ik doe erg graag mee. Wij wonen nu vrij klein, de kinderen slapen samen op 1 kamertje. Hopelijk komt daar snel verandering in en dan lijkt zo'n kruissteek op de muur van hun slaapkamers me erg mooi!
Groetjes Carolien

Anoniem zei

Wouw, het kruissteekjesslabloon winnen. Lijkt me helemaal tof. Het sjabloon staat al eventjes op mijn wensenlijstje.
Wij hebben in de slaapkamer een prachtige, maar kale donkerblauwe muur. Deze muur zou mooi opgeluisterd kunnen worden met een klruissteekjespatroon in bijvoorbeeld zilver, goud of koper. Groetjes Natasja

twink zei

hi eline, het lijkt me erg leuk om mijn eigen inpakpapier op die manier te maken
en misschien mag het op de mmur bij mijn nieuwe kleinkind op de muur? groet twink

Lysanne zei

Wat leuk zeg, ik doe graag mee. Heb net m'n kamer helemaal veranderd en deze kruissteek muurschildering zou het helemaal afmaken. En laat 7 maart nou ook net m'n verjaardag zijn:P Ik ben benieuwd!

liefs

Unknown zei

Oh leuk, ik heb beide boeken al, ik moet alleen nog steeds mijn man overhalen om daadwerkelijk ook de schilderingen op de muur te maken. Waarschijnlijk heeft hij geen bewaar als ik er eentje op mijn hobbyzoldertje maak :-)

Sillyscraps zei

Ooow wat leuk dit!
Ik heb het boek waar dit idee in staat en ben er echt weg van! Ik ga met mijn hobbykamer naar de benedenverdieping van ons huis verhuizen, en zou ontzettend graag een kruissteekjes patroon winnen, om deze op de muur van mijn nieuwe hobbykamer te schilderen!

Groetjes Priscilla, creabeapris.blogspot.com

Mariska zei

Dat is toevallig. Ga mijn slaapkamer opknappen en wilde graag op de schuine wand boven het bed iets met jouw sjabloon gaan doen, omdat daar geen schilderij of iets dergelijk opgehangen kan worden. Dus.... van pas komen doet ie zeker

Chrissie en Heidi zei

Oeoe...dit klinkt fijn!! Ik waag een kansje, hoor! De roos zou super op m'n slaapkamer zijn en de uil vind ik heel erg leuk voor in m'n trapgat :-)

Groetjes, Heidi

x zei

Ooooh, dit wil ik ook heel graag! Heb nog een grote kale muur waar ik dan toch het liefst de roos zou willen maken...

Jacqueline zei

12 oktober werd mijn oppaskindje geboren.Sinds die tijd , of eigenlijk al iets eerder heb ik iets met uiltjes! De uiltjes uit het winterboek ook gemaakt natuurlijk!en al heel veel weggegeven! Tijdens de bookparty in Veenendaal kwam ik Tamara tegen die van die leuke uiltjes gehaakt heeft. ( Matawi) Dus voor mijn oppaskindje( Mia) zo`n leuke wagenspanner gehaakt! Het baby boek voor Mia wordt ook met uiltjes,en nu lijkt
het me helemaal top om het kruissteekpatroon van de uil op de muur van haar kamertje te schilderen!! Wauw!Op zacht geel!
echt leuk!!
groetjes Jacqueline
stempel-tempel.blogspot.com

Amber zei

I've been admiring your cross stitch rose for so long. I think I would possibly do a tulip or a rhinoculous if I could find a proper pattern!
Thank you for the fantastic giveaway!

Moos zei

Jaaaaaaaaaaaa ik wil ook graag meedoen :-)

Genoeg muren te bedenken hier, de slaapkamer, de gang, mijn wol- / -kledingkamer.

En wat me ook onwijs leuk lijkt is om het op schilderijdoek te maken (en dan met indirecte verlichting erachter)

Liefs Moos

freubelmuts zei

Super leuk ik ga je volgen....
Zo komt het borduurhype helemaal tot leven... Ik heb 2 lampenkappen die ik inmiddels wel Saai vind worden, dus ik zou jou kruissteeksjabloon heel goed kunnen gebruiken.
Heb nou al zin om eraan te beginnen...

Liesbeth Hallers zei

Oooh, wat leuk! :) Ik zag in de ariadne at Home jouw roos in grijs/groentinten op de muur, zo mooi! We gaan de slaapkamer opnieuw inrichten en zou de roos in die kleuren zo graag op de muur willen maken! Vind het een erg origineel idee, met zo'n muurschildering heb je echt een unieke en superromantische muurversiering!

Grote kans dat mijn berichtje tussen al deze leuke reacties verloren gaat, maar wilde toch voor de verandering eens een poging wagen. Wie weet heb ik een keertje geluk ;)

Unknown zei

Volgens mij ben ik een fan.... ik heb al je stofjes papier veel stempels, de boeken,. Ik heb zelfs pas een artikel gemaakt voor mijn creatieve hobby, En dan kom ik erachter dat ik dit sjabloon niet heb maar wel heeeel graag wil hebben, ik zou namelijk heel graag die rozen in mijn badkamer op het plafond maken. Zal wel een stijve nek opleveren met het schilderen maar wel een mooi uitzicht vanuit bad.

Mariska zei

Wow wat een leuk idee, ik heb nog nooit zo'n sjabloon gezien. Mijn creatieve brein gaat al met me op de loop...Jip en Janneke, het patroon wat mijn zus ooit zelf uitschreef, op de muur bij onze jongste dochter. Of mijn jongste zus verrassen met een mooie schildering op de muur van de babykamer...ze is in juni uitgeteld, of mijn moeder verrassen met zo'n prachtige roos in kruissteek geschilderd op doek...en wat te denken van kruissteken op stof met textielstift en er een tas of babylakentje van maken...o ideeën genoeg dus laat het sjabloon maar komen!!!

Susi zei

Dear Eline!
Maybe you remember your smallest fan Jamie (3 years old) from my email :) She is supposed to get a new cupboard and we would certainly use the template to make it look really romantic and dreamy...just right for a dream trip into fairytale land ;)
Hugs, Susi

Anoniem zei

x x
x xxxxxx x
x xxxxxxxxx x
xxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxx
x xxxx
xx x
xxx x
x x
x
x
x

What more do I need to say...I love it! Mooi op die saaie slaapkamermuur, die kamer kan wel wat meer romantiek gebruiken!

Sabine zei

He wat ontzettend leuk zeg, toevallig heb ik je vandaag weer enorm zitten promoten omdat ik een doosje had gepimpt met jouw papier. en alles wat jij maakt is zo ontzettend leuk en origineel. Ik wil al heel lang zo'n mooie kruissteek schildering op mijn muur. en wie weet word het nu wel werkelijkheid.
groetjes sabine

The Pinkhouseladies zei

jaaaaa leuk :)! Wij doen heel graag mee :)! Die roos zou heeel leuk zijn boven mijn bank in mijn nieuwe huisje en die uil zou leuk zijn in mijn gang!

Scrapinge zei

Ik vind de uil zo leuk voor in de kamer van onze dochter, maar ik zag eerlijk gezegd toch wel op tegen het werk... ik ben niet zo'n pietje precies. De sjabloon zou me mooi kunnen helpen!

Ada zei

Ik doe graag mee.
Ik zou een hele lieve vriendin er blij mee willen maken. Ze spaart al jaren uiltjes.
Dit is pas origineel.

Groet Ada

Nellianne zei

Leuk om weg te geven en natuurlijk om te krijgen. Ik wil er aan mee doen. Ik wil graag een roos in kruissteek op de muur schilderen naast de trap. Jouw sjabloon komt dan wel heel goed uit.

Marjoleins Creations zei

Wauw! Wat een leuke give-away!!
Ik zou hem graag gebruiken voor onze slaapkamer. Mijn man en ik zijn nog niet zo lang getrouwd en hij is bij mij gaan wonen. Graag willen we onze slaapkamer veranderen zodat het onze gezamenlijke stijl wordt.
Het sjabloon zou ik willen gebruiken om vlinders op de muur te schilderen! Lijkt me supermooi staan!
Grpetjes,
Marjolein
marjoleinscreations.blogspot.com

100%heppie zei

Leuk ! Ik doe graag mee ! Het lijkt me leuk om met textielverf op (spijker)stof een patroon te maken. Ik denk eraan een handige boodschappentas voor moederdag met de kinderen uit mijn klas te maken. Zo'n borduurpatroon op de tas zal het mooi afmaken !

ConnSue zei

I would love one of these pretties! :O)
ConnSue

Anoniem zei

Hallo Eline,
wat een mooi idee. Ik doe graag mee met jouw give away.
De kamer van mijn dochter is net opgeknapt en wacht nog op iets voor op de muur.
Zij vindt je kruissteek het einde.
Dus eigenlijk doe ik voor haar mee.
Veel succes met het verder creeeren van mooie creaties.
Marlies en Lian Gendt

CreaBB zei

Wat gaaf deze give away.
Ik doe dan ook graag mee.
De sjabloon zou ik op de deur in mijn hobbykamer.
Van het najaar zijn we begonnen om diverse kamers te herinrichten. Zo heb ik een andere kamer gekregen en moet ie nog helemaal ingericht worden. Hiermee creer ik een geweldige sfeer en dus een super kamer.

Groetjes Bertina

Unknown zei

Oh, wow! I've been eyeing those lately. I think my daughter would really love it on her bedroom wall! Thanks so much :)

Unknown zei

Nou dit is een give-away die ik wel graag zou willen winnen. Wij hebben een hele saaie eetkamer-tafel en het lijkt mij leuk om deze te verven en dan op het blad iets in de trant van HOME of FOOD te zetten maar dan in kruissteek. Dat maakt de tafel een echte blikvanger en wat gezelligere want met een kat in huis is een tafelkleed niet altijd ideaal.

Nu duimen maar en wachten tot 7 maart.

Lieve groetjes,

Marieke
www.gewoonmarieke.com

Yvonne Rijk zei

Wow Eline, ik ben er weg van. Maar gezien het aantal reacties wil iedereen wel een muurschildering.
Ik heb een witte muur in mijn huiskamer en ik wil graag nog een leuke sitetabe en daarboven zou zo'n mooie roos super staan. Ik heb dit aan mijn zoon vertelt dat ik dit van plan was. Vorige week vroeg hij wanneer ga je de muur schilderen maar ik heb nog geen sjabloon. Als ik niet win ga ik hem zeker aanschaffen want ik vind het zo mooi. Wordt vast een blikvanger waarop veel reacties gaan komen.
Groeten van Yvonne Rijk.

ps je nieuwe mallen met kinderwagen en de babytekst zijn super hoor. Ik kan niet wachten tot ik ze in huis heb ( de anderen zijn ook super maar ik moest een keuze maken.) Sorrie voor het lange bericht.

Lila Lime zei

O wauw, ik doe echt heel graag mee! Ik zie een kruissteekjes schildering op de muur van de nieuwe slaapkamer van mijn zoon, zo'n uil in jongenskleuren, hmmmm. Hij is heel erg creatief, wie weet laat ik hem zelf wel meehelpen (hij is 7 jaar).

Groetjes Hannie

Ilona zei

Ben benieuwd naar de agenda. Ook je boeken en materialen vind ik super. Ben sinds kort helemaal fan.
Ik doe graag mee met de give away en mijn idee van wat ik ermee ga doen: het sjabloon inlijsten en aan de muur hangen zodat ik hem nooit kwijt zal raken ;-). (En 'm dan tussendoor ook een keer gebruiken)
Groeten Ilona

wil15 zei

Eline, wel prettig dat er weer een deadline gehaald is. En ik ben er benieuwd naar maar we moeten dus nog even geduld hebben. En wat wil ik graag een kruissteek sjabloon winnen. Mijn nieuwe hobbykamer is bijna klaar en ik had voor mezelf al besloten dat ik maar eens op zoek moet gaan naar zo'n sjabloon.
Als het klaar is en gelukt dan stuur ik je zeker een foto.
groetjes, Wilma

pretty organized zei

Die Eule dürfte in meiner Werkstatt wohnen :o)
Liebe Grüße aus München
alex.

Anne zei

Dit is echt super zeg, die kruissteeksjabloon. Ik heb helemaal zin om deze sjabloon de kamer van mijn dochtertje op te pimpen.
Ik had het nog nergens gezien, dus echt helemaal te gek.

Annelies zei

Wat een superkans om zo'n sjabloon te winnen! Daar moet ik natuurlijk gebruik van maken :). Mijn man en ik hebben kort geleden een huis gekocht en gaan dus over een paar maanden verhuizen. In het huis is ruimte voor een hobbykamer voor mij en ik speel met het idee om op het schuine dak een kruisstreekpatroon te schilderen. Ik denk nu aan een houten tak met een vogeltje. Ik ben dan van plan er ook kleine spijkertjes of haakjes op/in te maken, zodat ik daar weer iets aan zou kunnen hangen.

JP zei

Super die uil in kruissteek voor op de kinderkamer. Ook nog op een kussen borduren en de kamer is weer helemaal op geleukt.

Cinderell@'s wereld zei

Dat is een mooi cadeau...om te krijgen wauw...ik doe mee!
H gr Cinderell@

katfish zei

I saw your mural on Pinterest and fell in love. I am currently making a cross-stitched piece of a painting. The artist is making her paintings into cross-stitch patterns. I hope to use your kit to transfer one of my own paintings (inspired by the artist I am stitching for) to my wall. I'm so inspired!

Floortje zei

Wat leuk deze give away! Ik heb beide boeken al naar Zuid Spanje laten opsturen en er al zoveel plezier van gehad. Het sjabloon zou ik gaan gebruiken om een mooie roos aan de buitenkant van mijn gepimpte caravan te schilderen...

liszha zei

Wat een super idee! Ik waag graag een klein kansje!
Ik zie het al voor me maar dan op de zijkant van mijn kast.
Groetjes Lisette

Unknown zei

The template is sooooo beautiful!!! I would love to draw it in my daughter's room, on the ceiling, right above her reading corner. Hope to win this one :)

adi[dot]tamir[dot]at@gmail.com

Meander zei

Hello! Yes, I definitely know what I would make. I am building a small mud cob cottage for my family. In our bedroom, I'm building the bed behind a wooded cabinet door like a gnome bed! So I'd like to use the templates to decorate around the doors in gnome fashion or like a little embroidered gnome shirt. n...n

Brenda zei

Daar hoef ik niet lang over na te denken waar ik die voor zal gebruiken... Voor mijn nieuwe grotere hobbykamer natuurlijk :-)
Ik heb nu zo'n klein pruts kamertje en die word vervangen door een super grote kamer ben er al druk mee bezig, kast schilderen, tafel word geschilderd, maar de muren blijven kaal en daar zou die geweldige roos van jouw met het sjabloon super op passen...
Lieve groetjes Brenda

Unknown zei

Jaaaaaa! Ik krijg ineens een super idee! Ik moet de kamer van mijn dochter nog pimpen na de verhuizing.. en zo'n kruissteekroos zou prachtig staan! Als ik er dan één win.. dan kan mn man niet meer tegenstribbelen..want dan heb ik hem 'gekregen'.. en een gegeven paard mag je niet in de bek kijken.. dussss krijg ik mn echte 'elineroos' in huis!!! :D

Janny zei

Oh wow, ik wil heel graag zo'n sjabloon winnen! Het zou me erg helpen. Want: ik ben op het moment 21 weken in verwachting en wil op de babykamer zelf een muurschildering maken van kruissteken! Ik heb al een soort opzet gemaakt maar durf niet zo goed uit de losse pols te gaan tekenen, dus jouw sjabloon zou me daar erg goed bij kunnen helpen!
Groetjes
Janny

Irene zei

Oooh, yes please! This will look perfect in our gloomy entrance hall walls!

MaSaJa Creations zei

Wat leuk dat je het sjabloon gaat weggeven! Ik doe graag mee met de give away.
Wij hebben nog helemaal niks aan de muren hangen op onze slaapkamer. Het plan is er om de roos op de muur te schilderen. Het patroon ligt al klaar. Het sjabloon ontbreekt nog. Ik heb ook nog andere plannen met de roos, maar dit ben ik nog aan het uitwerken.
Groetjes Marie-Thérèse

Meetje Lief! zei

Wat ontzettend leuk!! Heb allebei je boeken en wil heel graag een kruissteeksjabloon bij mijn dochter van 4 op de kamer doen (ook zij is helemaal fan van je boeken!) En stiekem wil ik in de hal bij de voordeur ook diezelfde doen. Dus is zou gaan voor de roos deze vind ik heel erg mooi (maar de uil ook hoor :-) )

Veel liefs

Srap 4 Ever José zei

OHHHHHHHHHH geweldig dat zou een enorme aanwinst zijn. Wat aardig dat je dit iemand cadeau wilt doen!

Gr. José Peeters

Berkwood Sieraden zei

Wat een mooie sjablonen heb jij gemaakt, Super!
Ik krijg er helemaal inspiratie van om zelf ook weer dingen te gaan maken in huis.

En wie weet komen deze muur schilderingen dan wel op mijn muur.

Susanne Berkhout

ABily zei

I want your rose be painted on my wall.Your template would be a great help:)
Hope you like also mine brooches inspired by your rose pattern.
http://abilysecretly.blogspot.com/2012/02/roses-are-red-project-212.html

Anoniem zei

Zo leuk die kruissteek! Ik zou het rolgordijn en de kast op het kamertje van m'n dochtertje er mee gaan borduren! Helemaal geweldig!

Groetjes Alette

Daphne zei

Ik ben al een groot fan van je boek, ik zou super graag je sjabloon willen winnen. Ga vooral door met je creatieve uitspattingen!

gewoon buiten zei

jaa, ik doe mee.
Tijdje geleden ben ik erg druk geweest met jouw kruisjes, maar dan zonder sjabloon.
Ik dacht nadat ik de foto,s on je boek steeds weer had bekeken.
Dat kan ik ook, maar de roos kwam nogal scheef en ongelijk op mijn muur.
Daarom zou jouw sjabloon echt geweldig zijn.
Bedankt voor de give away en al die leuke ideeen1

gewoon buiten zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
gewoon buiten zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Jaaaaa ik wil super graag een sjabloon! Woon nu met een vriendin in en aftands flatgebouw en wil graag wat meer vrolijkheid in huis brengen. En dat kan natuurlijk goed met een vrolijke roos aan de muur!

Marije Hellenthal

Anoniem zei

Wat geweldig!! Ik zou graag de kamer van mijn nichtjes op willen knappen met die mooie roos, dat zullen ze echt geweldig vinden :)
Groetjes Jessica

Anoniem zei

wie niet waagt....wint ook nooit, dus bij deze......
en ja wat zou ik met die superleuke give away doen....zoveel leuke dingen, maar het ultieme idee... mmm moet ik nog even op broeden...

groetjes sas.

Villainen zei

OH, this is a lovely idea. I want to win roses or something other. I love this and i want to make my livingrooms, these beautiful things.

Paula zei

SUPER SUPER SUPER leuk !! Zo'n sjabloon zou ik wel willen winnen hihi. Die uil is echt helemaal te gek. Ik zou hem als verrassing voor mijn nichtje van bijna 3 maken in haar nieuwe kamer!!
Ik ben gek op jou ideetjes en spulletjes. Ik maak kaarten en gebruik regelmatig je stempels, vind ze zo geweldig en je kan ze overal voor gebruiken. Ik ga duimen =) liefs van een fan! Groetjes Paula

Karlina zei

Wat gaaf dat de agenda bijna klaar is! Ik kijk nu al uit naar 2013:-)
k Zou graag zo'n kruissteekjes sjabloon ontvange. Ik ben mijn hal beneden aan het 'omtoveren'met allerlei spulletjes uit het Eline's Huis boek 1 (kussens en schilderijtjes) Zo'n roos op de muur zou het echt fantastisch afmaken! Door je give away breng je mij op dit idee!!

A. Mies zei

Wat een blij meisje van 2 heb als ik met kruisjes mooie Minnie Mousjes bij haar in haar nieuwe kamer kan schilderen!

Unknown zei

Hoi Eline,
een leuke actie! Ik volg je blog, gebruik je producten, heb alle twee je Eline's huis boeken! Moet ik zo doorgaan!
Nee waarom ik echt wil winnen is, omdat ik mijn scrapkamer aan het oppimpen ben. Ik wil graag een kamer met een gezellige en huiselijke sfeer! Daarbij wil ik mij vrij voelen, vrijheid wordt bij mij getypeerd door buiten! Vandaar dat ik heel graag de uil in mijn kamer wil! Ik zou mij dan heel vrij voelen in mijn kamer en dit komt ten goede van mijn inspiratie en dingen die ik graag nog wil maken!!
Liefs Marja
www.madebymarrie.blogspot.com

Anoniem zei

Wat een leuke give away, ik heb zelf geen blog... Maar volg je blog met veel plezier.... Heb beide boeken in mijn bezit en al vele dingen eruit gemaakt.
Met de kruissteeksjablonen zou ik voor het verpleeghuis waar ik werk, mooie canvas schilderijen met/voor de bewoners willen maken.
Waardoor de muren wat meer kleur en sfeer krijgen.

creatieve groetjes Jacoba

Anoniem zei

Hoi Eline,

Een hele week hebben wij staan klussen in onze slaapkamer. Hij is mooi geworden maar nog erg kaal, en wat zie ik op jouw blog: het sjabloon is te winnen. Ik klus graag nog wat langer om die mooie roos op de nu nog mooi geverfde maar kale muur te "borduren".
(ik ben niet hebberig hoor maar volgens mij ging mijn eerste reactie mis dus nu nog een keer).
Groetjes, Belinda

Anoniem zei

Ik heb net mijn keuken opgeknapt en zoek nog iets leuks voor op de muur.De rozen zouden geweldig staan het kussen uit je eerste boek pronkt al op mijn rieten stoel.
Ik hoop dat je nog heel veel leuks gaat maken.
Groetjes van Rita.

Anoniem zei

Ik weet er een mooi plekje voor. De speelhoek van mijn kids. Leuk voor hen en mij.

Anoniem zei

Wat lief, zo'n leuke give-away. Bedankt voor de kans!

Ik denk dat ik mijn witte bureaublad zou opsieren met een mooi Scandinavisch patroon.

Ik zie het al helemaal voor me!

Groetjes,
Kim N

Angela zei

Wat een leuke give away, heb beide boeken van je en ik vind die kruissteek sjablonen helemaal geweldig. Mijn man en ik willen heel graag een babykamer in gaan richten (het is helaas nog niet zo ver) en daar kunnen we ze goed voor gebruiken.
Groetjes Angela

Manon zei

wat een vette give a way!!! i like this very much!!! top trouwens een agenda.. krijgen we nog meer hebbe dingetjes van je! haha word al een hele collectie helemaal geweldig!
Groetjes Manon

Maja (A Charmed Life) zei

Ik heb nooi eerder van dit soort sjablonen gehoord maar ik vind ze geweldig!

Ik denk, dat ik achter de mand van m'n hond zijn portret zou schilderen.

Groetjes, Maja

Ariadne zei

I love cross stitch! I would love to do something on my fuchsia bedroom wall, probably a big butterfly or many smaller ones as I already have porcelain butterflies on my wall!AriadnefromGreece!
ariadnesky@hotmail.com

Birdy zei

Jaaa... wordt steeds weer blij als ik dit mooie kunstwerk in alle bladen zie. Zou er dolgraag mn huisje mee opvrolijken. Dus ik doe mee:-)

Anette zei

Zou dat prachtige sjabloon mij eindelijk over de streep kunnen trekken om de slaapkamer te gaan opknappen?? We slapen namelijk al vijf jaar lang in de voormalige slaapkamer van mijn zoon en er staan nog steeds raceauto's op het behang.;o)......En dat terwijl de kinderkamers alweer twee keer zijn overgeschilderd....zucht.....ik hoop het maar! En wat leuk dat je ook een agenda gaat uitgeven. super!

Mieke Gorter zei

en..... de deadline is verstreken. Oh wat ben ik benieuwd naar de agenda voor 2013 !!!!!
Staat het sjabloon er ook in?

maart 01 2012

SuperMo zei

Wat een hoop kale, saaie muren hebben wij in Nederland als ik de berichtjes zo lees! Ik zeg: meer Eline op de muur!
Voor 2 van mijn 3 kindjes heb ik Eline geboortekaartjes verstuurd, dus kan wel zeggen dat ik FAN ben. Sinds kort mijn Moeke ook aangestoken met dit "virus" (de breipennen, haaknaalden en zelfs de flowerloom uit het stenentijdperk ;) zijn van zolder gehaald) en zou graag haar willen verrasen met een eigengemaakt borduurpatroon voor de muur.
Natuurlijk ook gefeliciteerd met jouw nieuwe agenda, ben reuze benieuwd!

Greetz Monique

Antonia zei

Hoi Eline,

Ik heb beide boeken en zie uit naar je nieuwe boek.
Voor onze plaatselijke scrapbook winkel heb ik uit je boeken voorbeelden gemaakt. Met de sjablonen zou ik de grote (saaie)vaas met takken die in mijn kamer staat willen decoreren.

Liefs Antonia

poppenatelierkris zei

Wat een super give away. Ik zou hem super vinden om hem te gebruiken in de baby kamer. Ik ben gek op uilen en wil dit dan ook graag terug laten komen in de baby kamer.

groetjes kris

Anoniem zei

Eline, wat leuk dat je dit patroon weggeeft. Het is erg mooi net als alle andere dingen uit je boeken. Ik heb al verschillende dingen gemaakt en hoop nog veel meer te maken en dit kruiswerkschilderij hoort daar ook bij.

Hett Kamphuis

juffrouw truus zei

Ik ben een verzamelaar en kan moeilijk dingen weggooien. Onze slaapkamer stond afgeladen met spullen die er niet in thuis horen. Peter van der Vorst van het programma "Mijn leven in puin" kon zo langskomen met zijn cameraploeg. Heb enorm mijn best gedaan en op een paar dozen na, is het slaapvertrek nu weer opgeruimd. Nu vind ik dat ik wel een beloning heb verdiend. Zo'n kruissteekschilderij boven het computerbureau zo heel erg leuk staan, dus ik wil graag meedoen aan de give-away!

Odd Purple Owl zei

Helemaal tegek!!
Ik spaar al sinds mijn 5de alles wat met uiltjes te maken heeft en ben gek op handwerken. Als ik het patroon van de geborduurde uil zou winnen, zou ik heb op de buitenmuur onder de terrasoverkapping maken.
Liefs Lynn...

HS zei

Wow..mijn eerste bezoek van mij hier op jou blog (zou al steeds kijken). Groots dus om jou give-away te zien; doe ik graag!
Ik heb hier een bijna 4-jarig meisje dat een opgepimpte kamer gaat krijgen..zou fantastisch zijn met kruistreek patroon!!!

Anoniem zei

Hallo Eline,
Ik heb zelf geen blog maar wel een trouwe volger van jouw creatieve werken!
Onze slaapkamer kan na 10 jaar een opfrissing gebruiken en jouw kruissteekpatroon zou perfect passen in de geheel!
Doe zo verder met je fantastische werken zodat wij hier nog vele tijd kunnen van genieten!
Een fan uit België,
Sandra

Gerdie zei

Hoi Eline,

Het lijkt me gewéldig om dit té gekke sjobloon te winnen. En ik doe dus héél erg graag mee ;-)!!! Wij kregen na 3 jongens een meisje (ook nog als nakomertje!) en dus ja, dan wordt haar kamer natuurlijk zo meisjes-achtig als maar kan, en daar hoort uiteraard borduurwerk bij, helemaal nu jij iets hebt bedacht wat op de muur kan.... ik popel om er mee aan de slag te gaan.

Kim zei

hoi

Wat leuk dat je wat weg geef en ik doe dan ook graag mee om mijn dochter haar kamer moet nog wat op de muur en de uil zou daar prachtig staan en maakt haar kamer helemaal af.

groetjes kim

Chantal zei

Tja, wel een beetje lastig om als 129e reageerder een origineel verhaal te verzinnen waarom ik die Roos wil winnen. IK VIND HEM GEWOON MOOOOI! En ik heb OOK een muur waar ie op kan, haha.

Groetjes,
Chantal (je weet wel, van de tas)

Anoniem zei

Oh deze wil ik wel graag winnen!! Heb ik in ieder geval iets te doen als we op een huis wachten =(

britt zei

Ik ga voor de Roos :)) En eigenlijk niet heel orgineel zou ik hem ook graag in de slaapkamer bij het bed maken. Mooi kunstwerk boven het bed.

Groet Britt

Maaike zei

Het ziet er allemaal super uit!!
Ik wil het gaat gebruiken voor mijn slaapkamer. Ik heb een heel groot nieuw huis in te richten, waar ik sinds kort woon(emigratie naar Zweden)...zou zo leuk zijn om een van de kamers hiermee te versieren!!
Ook wil ik het in mijn winkeltje gaan maken, waar ik uiteindelijk handgemaakte spulletjes wil verkopen :)

angelique zei

Wow!!!! Dit is een gave aktie!!!!! Als ik m win ga ik meteen aan de slag. De slaapkamer opnieuw behangen en dan de uil op de muur ik vind de uil zooooo eindeloos!!!! Ik ga duimen en blijf alsjeblieft van die gave dingen ontwerpen
Groetjes angelique

Maud Boelaars zei

Tja dan zit er maar 1 ding op, kamer verbouwen, schilderij van de muur, verven en dan........... wauw ik zie het voor me.
I'm dreaming of a............ muurschildering van Eline, please don't wake me up!!!!

Mariëlle zei

Wauw, ik ben niet de engigste die wil reageren... Echt gaaf dat je zoveel volgers hebt Eline. Je doet het goed! Ik wil al zo lang de kruissteek muurschildering willen van de roos. Daar ben ik helemaal verliefd op. Hij is zo mooi!

Klaske zei

Dat is een leuke give-away, daar doe ik graag aan mee.
We kijken op het terras naar een muurtje waar wilde wingerd op zit,zomers erg mooi maar winters kijken we dan vanuit het huis naar een kale,saaie muur...
Als die wingerd er nu eens weg werd gehaald zou er op dat muurtje wel heel iets moois op 'geborduurd'kunnen worden...

simone zei

leuk, altijd handig ik wilde het uit het losse handje gaan doen.

voor een laken met kruisjes steken voor achter een marktkraam.

fleurig en doeltreffend

Mariska zei

Dit lijkt me een aanwinst voor mijn verzameling! Ik zou er graag een willen winnen.
Ik zou ipv op een muur, met het sjabloon een dekbedovertek (wit of een ander kleurtje)met kruissteek patroon en textielverf maken!

Groeten, Mariska
(kleine-kunstwerkjes.blogspot.com
&
alittleheartaday.blogspot.com)

GienbyGien zei

Dat lijkt me leuk, zo'n uil aan de muur! Geweldig idee....

petra zei

helemaal leuk om een sjabloon te winnen, ik doe graag mee
voor zoiets is altijd wel een plekje te vinden

groetjes
Petra

Dreamstuff zei

Mooi! Ik maak graag een kans op zo'n handig sjabloon.

Marjan zei

we zitten in een crea-club voor de kerk met 3 meiden. Rianne heeft je boek en we bladeren er altijd doorheen en gaan dan vervolgens een avondje crea doen. Rianne is de motor achter ons clubje, heeft enorm veel spullen van je, wat we altijd inpikken ;-)en is de meeste creatieve bol in ons midden. Haar hobbykisten puilen uit, sjouwt beurzen af, hijgt in je nek naar nieuwe ideeen. Waar wij op onze beurt weer op meeliften ;-)Haar gun ik zo'n kado!

Romi zei

Als ik zou winnen dan zou ik mijn zusje willen helpen met het pimpen van de babykamer. Het thema van de babykamer wordt namelijk: uiltjes!

Gr. Romi

Anoniem zei

I would love to enter this giveaway. I would use the templates for cushions, tablecloths and bags. I especially love the rose one as featured in the mollie makes magazine. Can't wait for your book to come out in the UK.

Best wishes,
Louise

Tante Tine zei

Wat geweldig zeg! Ik heb al zelf geprobeerd 'uit de losse kwast' te schilderen maar dat lukte toch niet zo best!
Dus graag win ik jou sjabloon ;)
Groetjes Jantine

Anoniem zei

Wat een leuk idee, ik doe graag mee! Zo`n roos op mijn slaapkamer zou het helemaal af maken!!

Madelon zei

Wat leuk! Mijn moeder heeft je boek en zo kwam ik op je website. Ik ben helemaal fan van de kruissteek uil! Ik ga binnenkort aan de slag met de babykamer en wil die heel graag op de muur. Ga zo door met je website en het delen van leuke ideeën, dankjewel!

Mirella zei

Ik doe heel graag mee met je give-away!
De woonkamer en slaapkamer zijn nu klaar, nu moet de gang nog opgeknapt worden. Ik zou hem dus daarvoor gebruiken.

Unknown zei

Wat een leuke give-away! Ik doe heel graag mee!
Ik zou graag een grijze olifant in kruissteek op onze slaapkamer in grijstinten maken!

Stephanie zei

Wat een leuke give away! Ik ben de afgelopen tijd druk bezig geweest met het restylen van onze gang, en er hangt nu een hele leuke tak op met allerlei vogeltjes er op. Als ik de sjablonen zou winnen zou ik denk ik de uil uit je boek schilderen op de muur, die zou er perfect bij passen!

Nicole den Otter zei

Geweldig!! en super origineel!
Mijn dochter krijgt na een moeilijke periode een nieuwe kamer en het zou fijn zijn als ze eens wat anders zou zien als kale ziekenhuismuren....
Dus bij deze doe ik heel graag mee met jouw give away!

Jenny zei

30 maart krijgen wij de sleutel van ons droomhuis en wat zou er leuker wezen dan ook een droom hobbykamer te krijgen met jouw kruissteeksjablonen.

Henrike zei

Hallo Eline,

Mijn dochter wil heel graag een nieuwe kamer en is helemaal weg van uilen. Haar knuffel van baby af aan is een uil, oelie genaamd. En ik denk dat ze het prachtig zou vinden om een mooie uil op de muur te krijgen. De andere muren in een mooi bijpassend kleurtje en het is helemaal af.

Dus ja, dit wil ik heel graag winnen.

Groetjes, Henrike

Denco zei

wat leuk graag doe ik mee!!!
Mijn hobbykamer is net af maar nog helemaal wit, dus .... graag.

Jongensmoeder zei

Dit lijkt me echt super voor de achterwand van onze bedstee (in aanbouw)!!!!
Ik zie het al helemaal voor me....

marietje zei

wow wat een mooi idee! Aangezien ik binnenkort de slaapkamer opnieuw mag inrichten van mijn man en ik nog steeds niet weet wat ik op de muur achter ons bed wil..............lijkt mij dit geweldig toe om heerlijk tot rust te komen.

Ook zou ik dit graag als het laatst zien van de dag voordat ik mijn ogen sluit.....

Groetjes marietje

Busje vol bijou zei

oo leuk!!Doe graag mee voor de roos.
Kan wel een "bloemetje" gebruiken in deze trieste tijd.Fijn weekend.

Bets zei

Hoi Eline,

Heel graag zou ik mee willen doen aan je give away.Ik zou het gebruiken om er een dekbed van de maken en het op de muur te schilderen.De slaapkamer is echt na 16 jaar aan wat nieuws toe. Dus hoop ik dat ik kans maak om te winnen.Ook mijn vriendin spaart uiltjes en zou ik voor haar ook een dekbedhoes maken.
gr Bets

StudioHartje.nl zei

Hallo Eline,

Een van mijn vriendinnen is zwanger van haar tweede kindje... Haar eerste verhuist naar zolder en er komt een nieuwe babykamer! En aan mij de vraag of ik zou willen helpen... Hierbij komen jouw kruissteekjes heel erg goed van pas!! Please, please... Laat mij winnen en de mooiste babykamer ooit maken!

Liefs Karin

Prettytiger zei

Wow, dat lijkt me super! Your life looks very full indeed, and I can hear your gratitude, and I know it runs deep for many reasons.looking forward to all the good things your blog shares

mirjam zei

ik zou heel graag jouw kruissteeksjabloon willen winnen dan ga ik een mooi patroon maken op de overloop bij de trap

Anoniem zei

Hallo Eline,
Wat een prachtige give away! Ik zou mijn tuinkamer er prachtig mee kunnen opfleuren. Ik hou me aanbevolen, net als vele anderen.
Liefs Jose

Giny zei

Wat een enige give away
Je boek staat op het moederdaglijstje .
Het sjabloon zou ik op mijn hobbykamer gebruiken.Als de oudste de deur uit gaat komt er een kamertje vrij en dat word dan mijn hobbykamer.
En de muur zou ik kunnen/willen versieren .

marlies hoogland zei

Dag Eline,
Dol op uilen ben ik, verzamel al heel veel, maar het leukst lijkt het mij om deze uilensjabloon te gaan gebruiken als muurschildering op de muur van de nog te openen antroposofische gastouderopvang in september van mijn " Uilennest " want zo gaan we immers heten. De uiltjes uit je boeken ga ik ook gebruiken voor diverse kleedjes. Ik hoop er dan vele leuke reacties op te krijgen en zal je zeker een foto sturen die je dan op dit blog kan gebruiken.
Hartelijke groeten,
Marlies Hoogland

Kaatje zei

Ik zou het sjabloon voor de babaykamer gebruiken!!! (nog geheim, haha) Leuke give away!!!!

Iris zei

Hardstikke leuke give-away!
Mijn man is gek op uilen, dus als ik die zou winnen, weet ik zeker dat die een plekje op de muur van zijn werkkamer moet krijgen. En dit voorjaar wordt onze hele benedenverdieping verbouwd, dus daar kan ik misschien ook nog wel een mooi plekje vinden...

Anoniem zei

Ooo die sjabloon van de uil is geweldig. Leuk voor toekomstige kinderkamer?! Ik doe graag mee met je give away!

Groetjes madebynijn
www.madebynijn.blogspot.com

m tazelaar/madelonenchristel@online.nl zei

Hoi Eline,

Ik las net de 101 woonideeen en ben gelijk op je blog gaan kijken.

Ik zou het heel graag willen winnen, niet voor mezelf maar zodat ik het bij een vriendin als verrassing op haar muur kan gaan schilderen.
Ga gelijk je boeken op mn verjaardag verlanglijst zetten hoor.

groetjes

Nina zei

Woooowww i like your books sooo much and for sure my wall needs a new painting....sooo pls help me :)

Good nigt an wishes from berlin,

schnulli

www.gemmaoteman.nl zei

Hallo Eline,
Ik zou graag meedoen en zou het sjabloon willen gebruiken op een groot raam van de slaapkamer van mijn dochter....
Groetjes Gemma Oteman

Anoniem zei

Hoi Eline,

Ik heb het boek al in huis en super enthousiast! Ik ben nog niet naar de winkel geweest voor het sjabloon omdat een ander project nog niet af is. Kan het gewoon vanzelf naar me toekomen.......hahaha. Groet, Cato

Anoniem zei

Hoi Eline,

Ik heb het boek al in huis en super enthousiast! Ik ben nog niet naar de winkel geweest voor het sjabloon omdat een ander project nog niet af is. Kan het gewoon vanzelf naar me toekomen.......hahaha. Groet, Cato

Jenny zei

I would love to paint a mural inside my daughter's cot. She's still sleeping in her moses basket but we'll be buying her a proper bed soon!

Margareth zei

Leuke give-away! Ik zou het wel op mijn badkamertegels willen uitproberen.

Anoniem zei

Hallo Eline,
Wat een geweldige actie, ik doe maar wat graag mee met deze give away!
Zo`n roos boven het bed zou de slaapkamer helemaal afmaken!
Groetjes, Pouline Slagter

Jolanda zei

De uil is super! Met wat aangepaste kleurtjes wil ik hem gebruiken voor de nieuwe slaapkamer van ons zoontje nadat we verhuisd zijn. Tot nu heeft ie bij ons op de kamer geslapen maar krijgt straks zijn eigen kamertje.
Ga zo door met al die super ideetjes!

Anoniem zei

Ik ben bezig om de muur bij mijn buro aan te pakken. Daar zou een hart heel mooi passen!!

Groet,

Baukje

Anoniem zei

Oei wat lijkt me dat leuk om te winnen. We willen graag een nieuw huis bouwen, dus...... kan ik hem vast gebruiken.
Groetjes Hermien

Pipowagen aan Zee zei

OOh die zou ik wel heel graag willen ontvangen :-)
Voor prachtige schilderingen in mijn Pipowagen atelier, of in onze vakantiehuisjes( www.villaholland.nl)of geweeon lekker in mijn huis !

Margriet Post zei

als je voor de 3e keer 101 woonideeën doorbladert, zie je weer nieuwe dingen. Vooral achterin. Toen ik de roos zag, dacht ik leuk, maar met een ander patroon. Toen ik de uil zag, was ik verkocht! Geweldig. Ik ben momenteel ideeën aan het verzamelen voor onze kinderkamer. De logeetjes zullen dit prachtig vinden. Dient zich de (langverwachte) baby aan, dan past dit ook in de babykamer.
Ik ging naar je blog, om te kijken hoe het moet. Ik dacht sjabloontje van een kruisje maken en tamponneren. Ehh nee dus.

Dus doe ik graag mee met deze give-away

Anneke zei

Wat een leuke give away...
Ik kan wel wat kleur op mijn muren gebruiken van mijn nieuwe huis.

Dorine zei

Hiepholadiee! Ook ik doe ik heel graag mee met jouw give-away.

Ik heb een hobbyzolder, waar ik graag weer heel veel gebruik van wil gaan maken na mijn zwangerschap (ben nu 3 dagen na de uitgerekende datum spannend!!!).
Het lijkt me leuk om jouw give-away te gebruiken op de muur. Ben dol op jouw boeken. De eenvoud siert echt en ik ben dol om in een mum van tijd leuke dingen te maken en dat kan met behulp van jouw inspiratie!

Ingrid zei

Helemaal leuk dit patroon om kruissteekjes te schilderen. Ik heb ik Londen een boek gekocht met allemaal zoetigheden om te borduren. Laat ik nou net graag taarten maken met marsepein!
Het volgende project kan wel eens een schilderij met koek en taart in kruissteek worden...;)
Ik ga zitten duimen!

Groeten,
Ingrid

Gewoon Chic zei

Mijn dochter van 8 heeft dit weekend heel rustig de kruisjes zitten over te nemen van het uiltje dat in de Ariadne stond. Zij wil deze graag op haar muur in de kamer gaan schilderen. Zij wil dus graag deze give away.

Jannemieke zei

Wow, super leuk zeg deze give away!
Lijkt me heerlijk om mee aan de slag te gaan!

Groetjes Jannemieke

monique V zei

Oh wat lijkt t me leuk, om het mijn kamer in het oude , saaie ziekenhuisgebouw eens leuk op te fleuren met een kruisteekjes patroon; misschien gaan ze t nog wel gebruiken in de nieuwbouw van het ziekenhuis!!!!

Earlybirds

Jantine zei

ik zou het leuk vinden om te winnen dan zou ik dat op me eigen kamer gaan verven. het lijkt me super!!

Vrouwe Papenborg zei

Jaaah, zag het bij mijn zusje. Dit is helemaal te gek. En als ik hem win komt die in mijn "hok". Of te wel de hobbyruimte!!!
Groet'n vrouwe Papenborg, Monica

Inge Kolstee zei

Ik doe graag mee want ik vind al je ideeën erg leuk. Ik heb dan ook beide boeken. Ik zou heel graag iets met het sjabloon doen.

astrid zei

ooooh, dit is wel heel leuk om op een nog saai wand in mijn hobbykamer te gebruiken...overlopend in het prikbord wat daar ook hangt..... Leukleukleuk!!!

https://e-i-n-f-a-l-l-s-r-e-i-c-h.blogspot.com/ zei

soooooo cute ... great idea!!!
all the best!
your 1463. new follower ;-)
amy

Maize Hutton zei

Howdy! I just discovered your blog and work. Love it all. I'd also love to purchase the wall template. Can you let me know where I can purchase one and have it shipped to the US?

Thanks so much!

In kindness,

Maize

Lieke zei

Ik vind je boeken helemaal te gek!
De roos wil ik graag in de woonkamer schilderen en het uiltje op de slaapkamer van mijn dochtertje (nu 16 maanden oud).
Op de dag van haar geboorte kwam er een klein uiltje precies voor haar slaapkamerraam in onze berkenboom wonen. Het uiltje heeft daar 4 maanden gewoond en we zien het uiltje nu als een soort beschermengeltje voor mijn dochtertje.

Liefs Lieke
(ik heb helaas geen blog)

Modern Velvet zei

Do you sell these?